Kauno vairuotojai niršta: pakeitus šviesoforus, kelionė pailgėjo dvigubai – Kas vyksta Kaune

Kauno vairuotojai niršta: pakeitus šviesoforus, kelionė pailgėjo dvigubai

„Kas vyksta Partizanų gatvėje?“ – klausimas, kelias pastarąsias dienas ne kartą skriejęs į redakciją. Šioje gatvėje vairuotojai sugaišo gerokai daugiau laiko nei įprasta – kauniečiai spėja, kad spūstys formuojasi dėl naujų eismo reguliavimo įtaisų.

[galerija kiek=”4″]

„Ar čia dėl pakeistų šviesoforų tokios spūstys? Atkarpoje tarp Kovo 11-osios ir Birželio 23-iosios gatvių eismas kemšasi į abi puses aklinai… Ir tai jau vyksta pastoviai piko metu. Kas už tai atsakingi?“ – svarstė skaitytojai.

Kai kurie iškart įtarė, kad srautą stabdo nauji šviesoforai. Štai Juozas jau teigė raštu kreipęsis ir į Kauno miesto savivaldybę, tačiau jokios reakcijos į laišką esą nesulaukęs.

„Atnaujinti šviesoforai sukėlė neįtikėtinus kamščius. Labiausiai pasijaučia ryte ir vakare, tačiau ir ne piko meto eismas juda ženkliai lėčiau. Ne kartą mačiau, kad spūstys tęsiasi nuo PC „Savas“ iki Pramonės prospekto bei toliau…“ – pasakojo vyras spėdamas, kad nepatogumą sukėlė nauji šviesoforai prie minėto prekybos centro Savanorių prospekte ir Partizanų gatvėje.

Anot kauniečio, ankščiau taip nebuvo – iš namų į vaiko darželį ir į darbą jis tvirtino nukakdavęs per 10 minučių, kita kryptimi užtrukdavęs 15 minučių piko metu. Dabar tas pats maršrutas, Juozo vertinimu, užtrunka atitinkamai bent 25 ir 35 minutes.

„Labai prašau miesto išspręsti šią problemą kuo skubiau. Ne vieno Partizanų gatvės darželio ir mokyklos vaikų tėvai, įmonių darbuotojai, gyventojai susidurs su šia problema, visi aplinkui skundžiasi dėl padidėjusių kamščių, išaugusios mašinų taršos ir triukšmo“, – sakė skaitytojas.

Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras „Kas vyksta Kaune“ penktadienį pateiktame komentare sutiko, kad Kovo 11-osios ir Partizanų gatvių sankryžoje pirmąją naujojo šviesoforo įjungimo dieną (kovo 4-ąją) bei iš dalies kovo 5 d. buvo sumažėjęs sankryžos laidumas. Anot P. Kero, sankryža yra stebima ir reguliuojama. Dabar šio transporto mazgo pralaidumas visomis kryptimis esą ne mažesnis nei iki rekonstrukcijos.

„Be jokios abejonės, tiek žaliųjų rodyklių panaikinimas – nuo 2019 m. gruodžio 31 d. jų nebelieka Kelių eismo taisyklėse – tiek padidėję saugos reikalavimai šviesoforinėms sankryžoms kainuoja ne vieną sekundę, o tuo pačiu mažina sankryžų laidumą“, – pakeitimus vertino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas, pridūręs, kad ne visais atvejais minėtus praradimus įmanoma kompensuoti naujai įrengiamose sankryžose diegiamomis išmaniosiomis sistemomis.

P. Keras priminė, kad Kovo 11-osios ir Partizanų gatvių sankryža iki rekonstrukcijos buvo itin avaringa – čia dar 2017 m. nustatyta juodoji dėmė. Kelių policijos duomenimis, vien 2018 m. šioje sankirtoje registruoti 9 eismo įvykiai.

Savivaldybės atstovas atkreipė dėmesį, kad eismo įvykiai, kurių metu nėra žuvusių ar sužalotų asmenų, neregistruojami policijos ir tikslus avarijų skaičius nėra žinomas. Visgi kauniečiams, ko gero, ne kartą yra tekę matyti vairuotojus aptariamoje sankryžoje pildant eismo įvykio deklaracijas – techninių susidūrimų čia netrūksta.

„Dažniausiai eismo įvykiai šioje sankryžoje įvykdavo atliekant kairiuosius posūkius. Atlikus rekonstrukciją, šviesoforas sukoordinuotas su greta esančios Savanorių prospekto ir Kovo 11-osios gatvės sankryžos šviesoforu, atskirti kairieji posūkiai iš Kovo 11-osios į Partizanų gatvę“, – plačiau pokyčius aiškino P. Keras.

Artimiausiu metu, pasak jo, Partizanų gatvėje kitų eismo pakeitimų neplanuojama.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA