Kauną jau kitąmet pasieks „Rail Baltica“: geležinkelio stotis liks mieste

R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Kauno geležinkelio stoties teritorijoje pradėta vykdyti ruožo Kaunas-Palemonas rekonstrukcija. Darbus įgyvendinant parengtą techninį „Rail Baltica“ projektą žadama baigti 2020 metais. Per šį laikotarpį numatoma įvykdyti nemažai svarbių pakeitimų.

Pasak bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ komunikacijos departamento projektų vadovo Domo Jurevičiaus, baigus suplanuotus darbus Palemono stotyje bus įrengta nauja požeminė pervaža automobiliams. Ją pastačius ketinama uždaryti esamą požeminę pervažą.  Taip pat numatoma pastatyti apie 1,5 kilometro nusidriekiančias triukšmą slopinančias sieneles, o ant bėgių sumontuoti vibraciją bei triukšmą mažinančius demferius.

„Kauno ir Palemono geležinkelio stotys bus aptveriamos segmentine tvora.  O geležinkelio ruožas nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stočių, vadinamasis tarpstotis, apjuosiamas metalinio tinklo tvora, kurioje bus įrengiami specialūs vienvėriai varteliai, skirti gyvūnams iš aptvertos geležinkelio kelio teritorijos pasišalinti, atsidarantys tik nuo geležinkelio kelio pusės“, – apie planuojamus nuveikti darbus portalui „Kas vyksta Kaune“ pasakojo „Lietuvos geležinkelių“ atstovas.

Minėtoje tarpstotyje Kaunas-Palemonas, būsimojo Kauno aplinkkelio vietoje, taip pat bus įrengta požeminė automobilių pervaža bei požeminis pėsčiųjų praėjimas. O Kauno miesto valdžia įrengs tunelį, pritaikytą specialiajam transportui bei pėstiesiems. Bus pastatytas ir viadukas.

„Baigus projekte numatytus darbus, 9 kilometrų ruože bus rekonstruota apie 15 kilometrų geležinkelio kelio – nutiesta 9 kilometrai naujo, 1435 milimetrų vėžės, ir 2 kilometrai, sugretinto 1435/1520 milimetrų vėžės, geležinkelio kelio. Iš jų 1,29 kilometro – Kauno geležinkelio tunelyje. Taip pat bus rekonstruota 3,6 kilometro esamo, 1520 milimetrų vėžės kelio, ir įrengti 27 iešmai“, – kalbėjo pašnekovas.

D. Jurevičiaus teigimu, darbai atliekami bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ sklypo ribose iš viso kainuos 54,7 milijono eurų. 85 proc. šios sumos finansuojama Europos Sąjungos ir 15 proc.) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšomis.

28 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

IX forto monumentą atgaivins masinis rumunų menininkės projektas

Pasaulinio garso smuikininkė su Kauno bigbendu kvies atrasti paslėptą akmenį

Prieš savaitę „pasižymėjęs“ pareigūnų eskortas toliau siautėja Kauno keliuose

„Žalgirio“ marškinėlius vėl apsivilkęs T. Dimša priverstas išvykti į Ispaniją

Pareigūnai prašo atpažinti Šilainių „Iki“ užfiksuotą vyrą

Pirmas vizitas per 20 metų: į Lietuvą atvyko Prancūzijos prezidentas E. Macronas

Remonto Kauno apskrityje sulauks vienas blogiausių šalies krašto kelių

Kauno centru kaip pakilimo taku: praskrido trigubai greičiau nei leista

Keičiasi sergančiųjų koronavirusu amžius: infekcija serga 111 vaikų

Tragedija Kaune: per avariją žuvo žmogus