Baisiausia Kauno gatvė netrukus taps svarbia miesto transporto jungtimi

NAUJAUSIOS ŽINIOS

Į amerikietiškus kalnelius pastaraisiais metais panašėjusioje Brastos gatvėje prasidėjo kapitalinio remonto darbai. Atnaujinama 17 metrų pločio gatvė netolimoje ateityje taps svarbia naujosios trasos, apjungsiančios naująjį P. Vileišio (Vilijampolės) tilto transporto mazgą ir Kėdainių tiltą, dalimi.

„Šiuo metu rengiamas techninis Kėdainių tilto projektas. Pagal sutartį su projektuotojais kitų metų pavasarį privalome jį turėti. Tuomet skelbsime darbų rangos konkursą ir pradėsime tilto statybą“, – sakė Kauno miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

Pasak G. Petrausko, svarbiausias pokytis pastačius tiltą yra susijęs su didžiuliais automobilių srautais, kurie piko metu apgula miesto centrą ir senamiestį. Naujasis tiltas nukraus šiuos eismo srautus. Ženkliai pagerės Šilainių ir Vilijampolės gyventojų susisiekimas su kitomis miesto dalimis.
Didžiausiu intensyvumu Kaune šiuo metu pasižymi Birštono ir Šv. Gertrūdos gatvių sankryža. Kėdainių tiltas didžiausią transporto krūvį nuims būtent nuo šios vietos, taip pat – nuo vadinamojo pilies žiedo.

Svarbi jungtis

Iki rugsėjo 1-osios planuojama atnaujinti Brastos gatvės važiuojamąją dalį, pakeisti gatvės bortus. 17 metrų pločio gatvė remonto metu bus padalinti į dvi dalis – viena judės transportas, kitoje vyks remontas. Užbaigus vieną dalį, darbai persikels į likusiąją.

Lygiagrečiai darbai vyks ir šaligatvių zonose. Upės pusėje bus atnaujintas bei praplatintas esamas pėsčiųjų ir dviračių takas, kitoje gatvės pusėje kelininkai įrengs 3 metrų pločio šaligatvį, grįstą trinkelėmis. Remonto metu Brastos gatvės pėsčiųjų ir dviračių takas bus uždarytas, apylanka numatyta Jurbarko gatve.

Netradicinis sprendimas

Greta atnaujintos Brastos gatvės, P. Vileišio (Vilijampolės) tilto prieigose planuojama įrengti naują transporto mazgą su dviem žiedinėmis sankryžomis ir po tiltu einančia jungtimi. Šis sprendimas turėtų taip pat prisidės prie miesto centre susidarančių eismo kamščių pažabojimo.

Vairuotojai, atvažiuojantys nuo centro pusės, galės be didesnių stabdymų, kirtę tiltą važiuoti Jurbarko gatve, o norėdami važiuoti link Brastos gatvės ar Neries krantinės vairuotojai turės įveikti žiedines sankryžas.

„Žiedų įrengimas leis panaikinti keturšalę sankryžą, Jurbarko gatvėje paliekant tik dešiniuosius posūkius. Tai reiškia, kad Jurbarko, A. Kriščiukaičio ir Brastos gatvių sankirtoje bus paliktas tik pėsčiųjų šviesoforas“,- aiškino Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

P. Vileišio transporto mazgo techninis projektas jau juda į pabaigą. Jį tikimasi turėti vasaros pabaigoje, tuomet bus ieškomas darbų rangovas. Realius darbus planuojama pradėti dar šįmet ir užbaigti kitąmet.

24 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Naujausios žinios

M. Kalnietis nemato savęs Š. Jasikevičiaus sistemoje

JAV teismas atmetė N. Venckienės skundą dėl ekstradicijos

Minint žydų istorijos metus - dėmesys žydiškoms Kauno vietoms

Internetinio žaidimo kūrėjams gręsia atsakomybė už neapykantos kurstymą

Birštono apžvalgos bokšto lankytojų atmintinė: nuo informacijos iki patarimų

Kauno policijos reidas: beteisė vairuotoja pareigūnams prisipažino gėrusi

Virš Lietuvos - Ukrainos karinių oro pajėgų žvalgai

Orai: po liūčių - dar viena karščio banga

Kauniečių pamėgtas turgus veiks ir darbo dienomis

Prezidentų stipendijos – 26 geriausiems studentams, net 10 iš jų Kauno universitetams