Incidentas Aleksote: sugedus funikulieriui, vagonėliai nėrė žemyn

Asociatyvi / R. Tenio nuotr.
NAUJAUSIOS ŽINIOS

Penktadienio popietę portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją pasiekė skaitytojos skundas. Ši teigė, jog kylant į kalną Aleksoto funikulieriumi, sutriko jo darbas ir mergina susižeidė.

„Nuo bėgių vagonėliai nenuvažiavo, tiesiog aš kildama pradėjau jausti, kad dideliu greičiu leidžiuosi žemyn. Bet kažkokie stabdžiai iš trečio karto visgi abudu vagonėlius sustabdė. Nes po pirmųjų stabdymo truktelėjimų abu vagonėliai pradėjo kristi tikrąja ta žodžio prasme“, – portalui rašė kaunietė.

Staigus avarinis stabdymas merginą nubloškė į vagonėlio apačią. Kita transporto priemone nuo kalno važiavusi šeima su mažais vaikais, jos teigimu, po incidento kažkaip išbėgo vagonėlio, tačiau nukentėjusioji negalėjo padaryti nė to.

Visos į viršų važiavusio funikulieriaus durys buvo užrakintos – anot skaitytojos, kol darbuotojas ją išleido, dar 10 min. teko prasėdėti vagonėlyje sutrenkta galva.

Mergina dėl būklės sakė ketinanti kreiptis į medikus, nes krito gana skaudžiai. „Pinigų už nepasisekusią ir vos gyvybės nekainavusią kelionę niekas neatgavo“, – pridėjo skaitytoja.

„Kauno autobusų“ – įmonės, kuriai priklauso Aleksote veikiantis funikulierius – atstovė Ramunė Tarandė „Kas vyksta Kaune“ informavo, jog incidentas įvyko dėl užsikirtusio stabdžio.

„Kodėl taip įvyko – dabar pasakyti negalime, situaciją tikrai aiškinsimės. Kontrolierė funikulieriumi vykusių žmonių klausė, ar yra nukentėjusių, nes tokiu atveju tikrai būtų iškviesta greitoji medicinos pagalba, tačiau, jos teigimu, sumušimais nesiskundė nei vienas. Bet kokiu atveju, atsiprašome keleivių už patirtus nepatogumus“, – kalbėjo R. Tarandė.

„Kauno autobusų“ portale rašoma, kad Aleksoto funikulierius – vienas iš seniausių veikiančių virvinių bėginių keltuvų Europoje ir vienintelė tokia transporto priemonė Baltijos šalyse.

Funikulierius pastatytas 1935 m. gruodžio 5 d. Statytojus konsultavo inžinierius prof. Jurgis Čiurlys, o vagonus su automatiniais stabdžiais Kaune pagamino bendrovė „Amlit“. Tiek funikulieriaus vagonėliai, tiek stotelės ir traukos įranga – autentiški, gaminti prieškariu.

92 KOMENTARAI
Komentuoti

Komentuoti

*

Tai portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų inicijuota tema. Portalo „Kas vyksta Kaune“ redakcija neatsako už autorių mintis ir išsakomas idėjas, tačiau kviečia dalintis ir reikšti savo nuomonę.

Naujausios žinios

IX forto monumentą atgaivins masinis rumunų menininkės projektas

Pasaulinio garso smuikininkė su Kauno bigbendu kvies atrasti paslėptą akmenį

Prieš savaitę „pasižymėjęs“ pareigūnų eskortas toliau siautėja Kauno keliuose

„Žalgirio“ marškinėlius vėl apsivilkęs T. Dimša priverstas išvykti į Ispaniją

Pareigūnai prašo atpažinti Šilainių „Iki“ užfiksuotą vyrą

Pirmas vizitas per 20 metų: į Lietuvą atvyko Prancūzijos prezidentas E. Macronas

Remonto Kauno apskrityje sulauks vienas blogiausių šalies krašto kelių

Kauno centru kaip pakilimo taku: praskrido trigubai greičiau nei leista

Keičiasi sergančiųjų koronavirusu amžius: infekcija serga 111 vaikų

Tragedija Kaune: per avariją žuvo žmogus