Kauno senamiestyje įsikūrusi ir konceptualius europinius mados prekių ženklus atstovaujanti mados erdvė „KOKO“ savo klientėms sukūrė neįtikėtiną ir nepamirštamą šventinį nuotykį – savaitgalį „KOKO“ dedikavo ypač žymiai Miuncheno juvelyrei Saskiai Diez – ji į Kauną atskrido bene tiesiai iš Hamburge įvykusio Chanel kolekcijos pristatymo, ir dėl vienos priežasties – susipažinti su jos juvelyrikos gerbėjomis iš Kauno bei pristatyti naują šio sezono kolekciją, kurią apžiūrėti ar įsigyti bus galima iki pat Kalėdų.
[galerija kiek=”16″]
Trisdešimt šešerių metų kūrėja, trijų vaikų mama ir žymaus vokiečių dizainerio Stefano Diez žmona Saskia Diez yra tarptautiniu mastu pripažinta juvelyrė iš Vokietijos, kurianti ir gyvenanti Miunchene. Pabaigusi auksakalystės ir industrinio dizaino studijas, Saskia po kiek laiko įkūrė juvelyrikos ženklą, kurį pavadino savo pačios vardu ir pavarde. Anot dizainerės, kelias nebuvo lengvas, iš pradžių jos klientais buvo vos keli žmonės, tačiau tikslingas ir kryptingas darbas davė rezultatų.
Šiuo metu Saskia Diez vardas nuolatos linkčiuojamas Vogue, Elle bei kituose pripažintuose mados leidiniuose, jos kolekcijos pristatomos Niujorko, Tokijo, Londono ir Berlyno mados savaitėse, ji įvykdė kolaboraciją su itin žymiu švedų mados prekių ženklu Filippa K, o tarp jos klienčių yra net ir Lady Gaga.
Saskia Diez juvelyrika – tai jokiais būdais ne statuso, o veikiau asmenybės, charakterio ir autentiško gyvenimo būdo išraiška. Visi jos kūriniai yra modernūs ir žemiški, tačiau subtilūs, elegantiški ir delikatūs. Anot dizainerės, jai džiugu, kad jos juvelyriką perka ne tik vyrai, norintys padovanoti kažką svarbaus savo moterims, bet daug dažniau jos pirkėjomis tampa unikalios, chrazimatiškos moterys, aksesuarus dėvinčios savo kasdienybėje ir dovanojančios juos sau.
Saskia Diez kolekcijos gaminamos iš perdirbto aukso ir sidabro, taip pat atsiranda ir kitų medžiagiškumų, pavyzdžiui tokių kaip oda. Anot kūrėjos, vienas pagrindinių jos kūrybos procesų yra glinimasis į juvelyrikos ir žmogaus kūno santykį. Ji stebi ir analizuoja, kaip juvelyrika juda, kaip ji gula ant kūno. Vienos svarbiausių jos kūrybos įtakų – tai kultūra, menas, mada ir pramoninis dizainas. Visa tai atsispindi prekių ženklo įvaizdyje – kolekcijos visuomet pateikiamos gaiviai, šviežiai, moderniai ir konceptualiai.