Beveik milijoną eurų į naujo greitojo maisto restorano statybas ir įrengimą investavusi prekės ženklo plėtotoja „Premier Capital“ neketina sustoti. Įmonės vadovai Kaune pristatė „McDonald’s“ finansinius rodiklius, plėtros planus ir kol kas moderniausią Lietuvoje restoraną.
[galerija kiek=”16″]
Naujai Karaliaus Mindaugo prospekte atidarytas „McDonald‘s“ yra trečiasis Kauno mieste ir pirmasis, kuriame yra „McCafé“ – čia itališkais kavos aparatais kavą ruošia baristos. Restorano plotas yra 373 kv. metrai, iš kurių 135 kv. metrai – svečių zona. Prie restorano įrengta beveik 80 kv. metrų dydžio terasa. Esant geram orui ir galimybei įsikurti lauke, restorane vienu metu gali patogiai valgyti 118 svečių – 86 vietos įrengtos viduje, likusios 32 – lauko terasoje.
Restoranas dirbs visomis savaitės dienomis. Pirmadienį–ketvirtadienį darbo laikas yra nuo 7 iki vidurnakčio, penktadienį ir šeštadienį – nuo 7 iki 3 valandos nakties, o sekmadienį nuo 7 valandos iki vidurnakčio. „McDrive“ svečiams atviras visą parą.
Išskirtinis dizainas ir efektyvus aptarnavimas
Iš vienos pusės, restoranas įsikūręs vienoje judriausių miesto vietų – Karaliaus Mindaugo pr. bei Nemuno priešakyje, iš kitos – visiškai tylioje ir ramioje miesto dalyje – Kauno senamiestyje.
„Vietos restoranui Kaune ieškojome tikrai ilgai. Norėjome, kad tai būtų išskirtinė vieta: miesto širdis, patogi pasiekti tiek automobiliu, tiek pėsčiomis. Duris atvėręs restoranas Kaune įsikūręs miesto senamiestyje, dėl to kartu su Kauno miesto valdžia ir architektais turėjome rasti sprendimą, kad pastatas derėtų prie Kauno senamiesčio: būtų išlaikytas istorinis paveldas, tačiau tuo pačiu jis būtų naujoviškas ir modernus“, – dėstė restoranų tinklo „McDonald‘s“ generalinis direktorius Baltijos šalyse Vladimiras Janevskis.
Anot generalinio direktoriaus, restorano išorėje dominuoja belaikiškumą pabrėžiantys metalo elementai, o interjere – šilumos ir prabangos įspūdį kuriantis medis. V. Janevskis džiaugėsi, kad projektuojant pastatą sėkmingai bendradarbiauta su lietuvių architektais ir pasiektas puikus rezultatas.
Pagrindinis įmonės prioritetas šiuo metu – skaitmeninių sistemų diegimas restoranuose. Naujajame „McDonald‘s“ Kaune įrengti savitarnos kioskai, kuriuose restorano svečiai gali peržiūrėti visą meniu ir savarankiškai užsisakyti norimą maistą bei gėrimus. Kai maistas paruošiamas, svečio užsakymo numeris atsiranda švieslentėje. Maisto užsakymo ir atsiėmimo vietų atskyrimas leidžia optimizuoti restorano darbuotojų darbą, dėl to svečiai aptarnaujami dar greičiau – tokią praktiką parodė dalyje tinklo restoranų jau veikiantys savitarnos kioskai.
Pretenzijų nesulaukė
Nors kuriant kitų ženklų greitojo maisto restoranus Kaune nepasitenkinimą dėl moksleivius viliojančių nesveikų pietų yra reiškusios mokyklų bendruomenės, o visai netoli naujojo „McDonald’s“ stovi Kauno jėzuitų gimnazija, „Aušros“ gimnazija, Maironio universitetinė gimnazija, V. Janevskis tikino, kad jokių pretenzijų nesulaukta.
Pridurta, kad „McDonald’s“ itin atsakingai žiūri į rinkodarą ir nepilnamečius pasiekiančią reklamą, o patiekiami produktai pagal savo maistingumą yra visiškai tinkami vartoti nepilnamečiams. Taigi jokių problemų nekelia tai, kad nemažą klientūros dalį gali sudaryti moksleiviai.
Rekordinės investicijos
„Lietuvoje „McDonald‘s“ restorane per metus apsilanko maždaug 9 milijonai svečių. Šie metai „McDonald‘s“ Lietuvoje yra labai svarbūs – atidarėme net du savo restoranus didžiausiuose Lietuvos miestuose – rugpjūčio mėnesį Vilniuje ir dabar Kaune. Renovavome 4 restoranus, kuriuose įdiegti savitarnos kioskai ir atskirtos užsakymo pateikimo ir atidavimo vietos. Vienas šių restoranų vos prieš kelias dienas vėl atvėrė duris Kaune, Dainavoje. Iš viso šiais metais Lietuvoje investavome 2,8 mln. eurų“, – sakė V. Janevskis.
Tai – rekordinės „McDonald’s“ plėtojančios įmonės investicijos mūsų šalyje. Lietuvos rinka šio restoranų tinklo atžvilgiu taip pat – didžiausia Baltijos valstybėse. Trijose šalyse praėjusiais metais iš viso investuota 4,7 mln. eurų, tad investicijos Lietuvoje sudarė daugiau kaip pusę visos sumos. Čia veikia ir daugiausia „McDonald’s“ restoranų Baltijos šalyse – 13, kai iš viso jų yra 35. Kaip priminė svečiai, 2016 m. greitojo maisto restoranų tinklas buvo geidžiamiausiu darbdaviu Lietuvoje.
Pridėtinė vertė šaliai kuriama naudojantis lietuvių tiekėjų paslaugomis: „Salpronė“ tiekia salotų ir daržovių mišinius, „Alvo“ – cukrų, „Biovela Group“ – mėsą, „Neptūnas“ – vandenį.
Lietuvoje – po vieną kas metus
„Premier Capital“ yra licencijuotas „McDonald‘s“ prekės ženklo plėtotojas Estijoje, Graikijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Maltoje ir Rumunijoje. Šiuo metų tinklą sudaro 138 restoranai, siūlantys „McDrive“ paslaugą ir turintys „McCafé“, o daugiau kaip 7500 šių restoranų darbuotojų kasmet aptarnauja apie 110 mln. lankytojų.
Lietuvoje įmonė ketina atidaryti bent vieną naują restoraną kas metus, Kaune kitas „McDonald’s“ turėtų atsidaryti trejų metų bėgyje. „Premier Capital“ atstovų teigimu, nuolat žvalgomasi vietų naujiems restoranams, susidarius palankioms aplinkybėms jų plėtra gali ir paspartėti.