Lietuvos gyventojai remia visišką alkoholio reklamos draudimą ir prekybos trumpinimą, taip pat draudimą parduoti alkoholį iki 20 metų. Tačiau jie neremia svarstymų įkurti specializuotas alkoholio parduotuves, draudimo prekiauti juo masiniuose renginiuose, rodo naujausia apklausa.
Pasak apklausos rezultatus skelbiančio portalo delfi.lt, 51 proc. apklaustųjų teigė pritariantys visiškam alkoholio reklamos draudimui, 66 proc. – siūlymui alkoholį parduoti nuo 20 metų, o 46 proc. – alkoholio prekybos laiko trumpinimui.
53 proc. žmonių nepritaria draudimui prekiauti alkoholiu festivalių ir renginių metu, 50 proc. – specializuotų alkoholio parduotuvių idėjai, o prieš alkoholio kainų didinimą pasisakė 65 proc. apklaustųjų.
Apklausą savo iniciatyva tyrimų bendrovė „Vilmorus“ atliko gegužės 5-13 dienomis