Portalą „Kas vyksta Kaune“ pasiekė skaitytojo žinutė apie susidariusią nemalonią situaciją, bandant pasipildyti elektroninį viešojo transporto bilietą „Kauno spaudos“ kioskuose. Situacija labai paprasta – fiksuojama sistemos klaida ir bilietų papildyti nepavyksta.
Kauniečio teigimu, sistema šlubuoja nuo pat ankstyvo ryto, o tai kelia didelį bilieto naudotojų nepasitenkinimą, jie plūsta kioskuose dirbančias pardavėjas nesuprasdami, kad jos su sistemos problemomis neturi nieko bendro.
Problema itin reikšminga ir dėl įprastinės mėnesio pabaigos situacijos. Artėjant naujam mėnesiui, bilietus papildyti skuba tikrai nemaža elektroninius bilietus naudojančių kauniečių dalis, nenorėdami mėnesio sutikti negaliojančiu viešojo transporto bilietu
Susisiekus su „Kauno autobusų“ viešųjų ryšių specialiste Ramune Tarande paaiškėjo, kad gedimas iš tikrųjų yra užfiksuotas, tačiau jo priežastis – neaiški. „Šiuo metu mūsų komanda dirba ties problemos pašalinimu. Visiems, norintiems papildyti bilietą primename, kad gedimas užfiksuotas tik „Kauno spaudos“ kioskuose, tačiau „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir prekybos centruose bilietus tikrai papildyti galima“, – aiškina atstovė.
PAPILDYTA 17:35
„Kauno autobusai“ atsiprašo už klientus ištikusius nepatogumus ir praneša, kad sistema jau veikia ir šiuo metu yra stebima, kad situacija nepasikartotų.