Situacija pavojinga: nuo pirmadienio Varnių tiltu galės važiuoti tik viešasis transportas (Balandžio 1-osios pokštas)

Balandžio 1-osios pokštas

Kovo pradžioje prasidėjusio Varnių tilto kapitalinio remonto metu paaiškėjo naujų aplinkybių, dėl kurių rangovai prašo visiškai uždrausti eismą, kad vykdomus darbus būtų įmanoma atlikti kaip ir planuota, iki rugsėjo. Miesto savivaldybė šį prašymą įvertino ir teigia, kad svarbiausia – kauniečių saugumas.

Nors pradėjus darbus, eismas tiltu uždarytas nebuvo ir vairuotojai galėjo naudotis keturiomis eismo juostomis iš šešių, vėliau jų skaičius sumažintas iki trijų, nuo ateinančio pirmadienio eismui bus palikta tik viena eismo juosta, bus įrengtas laikinas šviesoforas. Vienintele eismo juosta važiuoti per remontuojamą tiltą galės tik miesto viešasis transportas ir spec. tarnybų transportas. Kitų transporto priemonių vairuotojai turės rinktis aplinkinius tiltus per Nerį. Jau dabar neabejojama, kad Šilainių ir Vilijampolės gyventojams, norintiems ryte pasiekti miesto centrą, o vakare grįžti į namus, kelionė užtruks kur kas ilgiau, tad miesto transporto skyriaus specialistai rekomenduoja kauniečius rinktis viešąjį transportą ar per tiltą eiti pėsčiomis.

„Prieš pradedant kapitalinį remontą buvo manoma, kad pagrindinės tiltą laikančios konstrukcijos – geros būklės, tačiau pradėjus darbus ir atlikus papildomą ekspertizę paaiškėjo, kad pagrindinės tiltą laikančios sijos pažeistos ir jos kelia grėsmę kauniečiams. Dėl netinkamos hidroizoliacijos, suirusių siūlių tilto gelžbetonines konstrukcijas nuolat merkia lietus, tai jas silpnina ir jeigu nieko nedarysime, šį tiltą gali ištikti Panemunės tilto likimas“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ teigė Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Nuo pirmadienio, uždraudus eismą šiuo tiltu, vairuotojams rekomenduojama per Nerį važiuoti Kauno aplinkkelio (Kleboniškio, pavadinto A.Miškinio vardu) tiltu arba senuoju Vilijampolės (P.Vileišio) tiltu. Neabejojama, kad šiose atkarpose susidarys didelės eismo spūstys, tad labiau skubantys turėtų žinoti dar vieną alternatyvą – važiuoti per Lampėdžių (Č.Radzinausko) tiltą ir rinktis Marvelės ar Garliavos kryptis.

Anot P. Kero, eismas bus Varnių tiltu bus uždraustas naktį iš sekmadienio į pirmadienį. Pakeitus eismą ir įrengus laikiną šviesoforą, eismo tvarką prižiūrės du policijos ekipažai. Planuojama, kad eismo draudimai galios iki vasaros pabaigos.

Kapitalinio remonto metu važiuojamojoje tilto dalyje atnaujinamos susidėvėjusios konstrukcijos, sutvarkytos lietaus nuotekų sistemos, paklotas naujas asfaltas, įrengtas šiuolaikiškas LED apšvietimas. Be šių darbų atnaujinant tiltą bus sutvarkyti atitvarai, šalitilčiai, tilto kūgiai su plokštėmis, suremontuoti šlaitiniai laiptai, nušveisti ir perdažyti turėklai, nuvalytas ir atstatytas taurų ir ramtų pažeistas paviršius.

„Varnių tiltas išskyrus keletą kosmetinių prisilietimų nebuvo remontuojamas dvidešimt metų. Iš anksto atsiprašome vairuotojų už nepatogumus, tačiau kauniečių saugumas – pirmoje vietoje“, – pabrėžė Kauno administracijos direktoriaus pavaduotojas Vilius Šiliauskas.

Buvo planuota, kad kapitalinis tilto remontas kainuos 1,23 mln. eurų, tačiau paaiškėjus naujoms aplinkybėms, darbų apimtis gali išaugti iki maždaug 3 mln. eurų. Darbus atlieka bendrovė „Kauno tiltai“.

Penkių tarpatramių gelžbetoninis sijinis Varnių tiltas per Nerį pastatytas 1983 metais. 2015 metų pabaigoje Kaune atidarytas Panemunės tiltas. 2016 metų gruodį po rekonstrukcijos atidarytas tiltas per Jiesią. Šiuo metu Kaune vyksta ir tilto per Kauno hidroelektrinę kapitalinio remonto darbai, kuriuos planuojama pabaigti iki vasaros pradžios.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA