Portalas „Kas vyksta Kaune“ tęsia straipsnių ciklą, kuriame pateikiamos svarbios XX amžiuje tą dieną spaudoje paskelbtos naujienos (kalba netaisyta), kurias pavyko išsaugoti Architektūros ir Urbanistikos tyrimų centro komandai. Sausio 8-ąją 1932-aisiais „Lietuvos žinios“ aptarė miesto autobusų susisiekimo klausimą.
„1931 met. gruodžio mėn. 31 d. nustojo galios savivaldybės duoti Kauno miesto autobusų savininkams leidimai laikyti autobusus. Dabar svarstomas Kauno miesto autobusų susisiekimo klausimas.
Ikišiol Kaune yra 7 auobusų savininkai, kuriems savivaldybės yra įsakyta laikyti 42 autobusai važinėjantys ir 13 atsarginių.
Duoti leidimą ar koncesiją naudotis autobusais tai nieko sunkaus, bet žiūrėkime, kad autobusų savininkai mokėtų tinkamai ir racionaliai ta įmonė naudotis ir ją, kaip reikiant, tvarkyti.
Anksčiau buvę Kauno miesto tėvai, atiduodami atskiram asmeniui visą Kauno miesto autobusų susiekimą, nesudarė su autobusininkais rimtų ir tvirtų sutarčių, kurios reguliuotų pačią susisiekimo tvarką ir tarnautojų būklę.
Kaip kas norėjo, taip ir važiavo. Autobusų savininkai pajutę, kad nėra prieš nieką atsakingi, ėmė varyti savavališką biznį. Nedavė pilno komplekto į linijas autobusų, jų laiku neremontuoja, neišperka laiku numerių, eksploatuoja tarnautojus, varo konkurenciją. Esant tokiems reiškiniams, argi gali būti gera autobusų susisiekimo tvarka, ar gali būti tinkamai aprūpinami tarnautojai?
Po mėnesį, daugiau užtraukia algas, ima nuo tarnautojų didelius užstatus. Ir saviv-bė už tokius autobusininkų darbus jiems nieko negali padaryti. Ji prieš juos yra bejėgė.
Todel šiais metais Kauno savivaldybei atiduodant autobusų susisiekimą ar tai koncesininkams, ar atskirais leidimais, reikia gerai ir tvirtai su jais sudaryti sutartis, kaip del paties autobusų susisekimo sutvarkymo, taip ir del tarnautojų, buklės. Geriausia, žinoma, būtų, kad pati savivaldybė paimtų šį pelningą ir svarbų miestui reikalą į savo rankas. Elektra ir susisiekimas – miestui du svarbūs dalykai.“