Visai neseniai vyro byloje liudijusi Vita Jakutienė ir vėl turės varstyti teismo duris. Tiesa, šįkart tai inicijavo pati moteris, kuomet draudimo kompanija nepanoro išmokėti apvalios sumos, kurią V. Jakutienė atseikėjo už avarijos metu smarkiai apgadinto automobilio taisymą.
[galerija kiek=”4″]
V. Jakutienė DELFI pasakojo, kad prieš kurį laiką buvo stipriai apgadintas jos automobilis, tačiau „Lietuvos draudimas“ nesutiko padengti taisymo išlaidų: „Iš šalutinio kelio į mane įvažiavo kitas automobilis. Neliko pusės mano automobilio „priekio“. Draudimas pasakė, kad aš noriu apgauti, neva automobilis apgadintas ne per šį įvykį, o anksčiau, todėl neišmokėjo man beveik 8000 eurų.“
Teisme V. Jakutienė ketina išsireikalauti 7999,62 eurų žalos atlyginimo, 120 eurų transporto priemonės vertinimo išlaidų ir 6 proc. metinių palūkanų už priteistą sumą nuo bylos iškėlimo teisme iki teismo sprendimo visiško įvykdymo bei bylinėjimosi išlaidas.
Vyksiančiame posėdyje ketinama apklausti tris liudininkus: automobilio savininką, faktinį automobilio naudotoją ir kitą automobilį vairavusį A. Miežį.
V. Jakutienė spėliojo, kad tokią draudimo kompanijos išvadą galėjo lemti ir jos įvaizdis žiniasklaidoje. „Jie visai išprotėjo: prisižiūri TV, prisiskaito spaudos ir gal jiems atrodo, kad aš čia kažką specialiai darau, nežinau“, – pasakojo moteris.
DELFI primena, kad visai neseniai moteris liudijo savo vyro Justo Jakučio byloje. Byla vyrui iškelta dėl disponavimo dideliu kiekiu narkotinių medžiagų bei neteisėto žmonos sekimo. J. Jakučiui gresia net 12 metų kalėjimo.
Susisiekus su „Lietuvos draudimo“ atstove Ingrida Žaltauskaite, ji pateikė tokį komentarą:
Draudimo bendrovė pagal Draudimo įstatymą privalo ištirti kiekvieno jai pranešto įvykio faktą ir aplinkybes ir, prieš atlyginant žalą, įsitikinti, kad toks įvykis tikrai įvyko. Tai atvejais, kai tarp draudimo bendrovės ir kliento kyla nesutarimas dėl eismo įvykio vertinimo, ginčus nagrinėja Lietuvos bankas, prižiūrintis visų draudikų veiklą, tačiau net ir po banko išvados klientas turi teisę kreiptis į teismą, kas ir atsitiko šiuo atveju.
Šie principai yra taikomi visiems klientams ir neturi nieko bendro su kliento įvaizdžiu, jo anksčiau patirtomis žalomis, reputacija ar statusu.
Šioje byloje teismo posėdis numatytas po kelių savaičių, todėl gerbdami kiekvieno savo kliento privatumą, o taip pat teismo darbą, susilaikysime nuo konkrečių komentarų šioje byloje, kol neįsigalios teismo sprendimas.
Daugiau skaitykite čia.