Nutiesus naująjį dviračių taką į Kačerginę, kuris sujungė Kauno rajono dalį su kurortine vietove, tuomet kauniečiai piktinosi, kad Kauno miesto savivaldybė nesugebėjo nutiesti kelių šimtų metrų dviračių tako atkarpos. Dabar, atsiradus dviračių takui ir miesto dalyje, ryškėja dar vienas valdininkų aplaidumo pavyzdys, kuriam išspręsti pritrūko sunkvežimio žvyro.
Jau rašėme, kad palei dviračių taką į Kačerginę veda ir žvyrkelis, kuriuo naudojasi vietos gyventojai. Rekonstruojant kelią Kaunas-Kačerginė, dviratininkai piktinosi, kad žvyrkeliu lekiantys automobiliai sukelia didžiulius dulkių debesis, o vairuotojai piktinosi, kad minėtas kelias jau seniai nematė greiderio. Dėl šios problemos sprendimo portalas „Kas vyksta Kaune“ jau anksčiau kreipėsi į Kauno rajono savivaldybę, kuri patikino, kad kelias bus prižiūrimas geriau ir bus sutvarkytas. Gyventojai pastebėjo, kad po publikacijos kelias buvo naujai nugreideriuotas, tačiau tik nuo Kauno rajono ribos.
Kelių šimtų metrų atkarpa, kurią turėtų prižiūrėti Kauno miesto savivaldybė, nėra tvarkoma visiškai. Vairuotojai, nenorėdami važiuoti purvo voniomis, renkasi dviračių taką, kuriuo bando aplenkti beveik nepravažiuojamą kelią.
Problemą žinantis miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis pažadais nesižarsto ir tikina, kad minėtoje kelio atkarpoje negyvena nei vienas kaunietis, todėl remonto greitu metu tikėtis nevertėtų, o greideriavimo technika į minėtą atkarpą turėtų užsukti dar šį rudenį. Tiesa, pašnekovas neminėjo, kad šiuo keliu važinėja kauniečiai, kurie atvyksta iki naujojo dviračių tako pramogauti ar pabūti prie upės.
„Paskutinį kartą kelias greideriuotas gegužės mėnesį. Greideriuojant žvyrkelių paviršių, prioritetas teikiamas apgyvendintoms teritorijoms, pavyzdžiui, Romainiams, Vaišvydavai. Kelias vedantis į Kačerginę neturi gatvės statuso, taip pat šalia kelio atkarpos esančios miesto teritorijoje, negyvena nei vienas žmogus. Kitas šio kelio greideriavimas numatytas šį rudenį“, – tikino A.Pakalniškis.
Ringaudų seniūnas Viktoras Petravičius teigė šią problemą puikiai žinantis ir pyksta ant Kauno miesto tvarkdarių, kurie pradėję daryti darbus, jų nepabaigia iki galo. Jis taip pat nesutinka, kad Kauno miesto gyventojai šiuo keliu nesinaudoja. Pagrindinę nepravažiuojamo kelio problemą seniūnas įvardina Kauno miesto pasamdytų rangovų abejingumu, kuomet buvo tiesiama likusi dviračių tako atkarpa.
„Aš patenkintas, kad pas mus normalus kelias. Ar aš turiu taisyti Kaunui priklausančius kelius? Ir anksčiau prastoka situacija būdavo, kai važiuodavo mums priklausančią kelio dalį remontuoti, dar ir ten pataisydavome. Pagrindinis dalykas, kai Kaunas darė dviračių taką ir išlaužė tą kelią, sukinėjosi sunkiasvoris transportas, vežė žvyrą ir sugadino tuos kelius. Ir taip paliko“, – guodėsi V.Petravičius.
Seniūnas tikina, kad kelias būtų pravažiuojamas ir nebūtų gadinamas dviračių takas, jei Kauno miesto savivaldybė pasirūpintų papildomu žvyro užvežimu, kad toje atkarpoje neskęstų automobiliai.
„Mūsų pusėje – normalus kelias, o Kaunas turėtų pasitempti. Kiek turime galimybių, pataisome, aišku norėtųsi, kad miestas žvyro nors į jai priklausančią kelio dalį atvežtų“, – komentavo Ringaudų seniūnas.
Tuo tarpu Kauno miesto savivaldybė teigia, kad yra tariamasi su Kauno rajonu dėl galimybės išasfaltuoti šį kelią.
„Jeigu Kauno rajono savivaldybė priimtų sprendimą asfaltuoti kelią, Kaunas prisidėtų“, – komentavo A.Pakalniškis.