Į portalo „Kas vyksta Kaune“ redakciją kreipėsi kaunietis, kuris nusistebėjo vietos verslininkų veiksmais po prekybos centro „Lidl“ atidarymo Šiaurės prospekte.
[galerija kiek=””]
Kaunietis pastebi, kad ties Muravos sankryža rytais būna nemažos eismo spūstys. Po žemų kainų prekybos centro „Lidl“ atidarymo situacija dar labiau pablogėjo. Skaitytojas teigia, kad iš Šiaurės prospekto norint patekti į Savanorių prospektą, reikia gerokai pakentėti.
Skaitytojas teigia, kad buvo vienas iš tų, kurie šioje sankryžoje kirsdavo kampą per kavinės „Grizzly Grill“ teritoriją, tačiau šios įstaigos darbuotojai sugalvojo statyti savo automobilius taip, kad būtų sudaryta kliūtis pravažiuoti ir kirsti sankryžą.
Jis patikino, kad atvykusi policija pasakė, kad taip statyti automobilius galima ir vairuotojo nenubaudė. Tuo tarpu kavinės atstovai argumentavo, kad jiems trukdo nuolatinis automobilių srautas.
Dar kitas eismo dalyvis pasipiktino taip parkuojamu automobiliu ir skundėsi, kad jis užtveria kelią patekti į kavinės stovėjimo aikštelę.
Kaunietis klausia, ar kavinės atstovai elgiasi teisėtai užtverdami pravažiavimą?
Situaciją sutiko pakomentuoti Kauno apskrities vyriausiojo policijos komisariato kelių policijos valdybos tarnybos organizavimo skyriaus specialistas Paulius Stanionis, kuris patikino, kad privačioje žemėje savininkai gali elgtis kaip nori, kad ir tvorą užsitverti.
„Jūsų paminėtą situaciją žinome, nes turime nusiskundimų iš priešingos pusės, t.y. tiek iš minėtos kavinės tiek iš gretimai esančio pastato kur įsikūrusios dar kelios įmonės. Jie teigia, kad trumpindami kelią pro jų kiemus nesaugiu greičiu, keliant grėsmę tiek jiems patiems tiek klientams, tiek pėstiesiems einantiems iš „Lidl” parduotuvės, laksto automobiliai.
Iš Jūsų pateiktų nuotraukų matosi stovintys automobiliai, tačiau jie nieko nepažeidžia, nes stovi privačioje teritorijoje, kuri kaip matosi „Regia” puslapyje priklauso būtent minėtai kavinei. Žemės savininkai savo teritoriją gali ir tvora apsitverti. Kertant Jūsų minėtą kampą, manau vairuotojai sutaupytų ne daugiau kaip vieną šviesoforo ciklą, todėl mano manymu, laviruoti tarp aikštelėse pristatytų automobilių ir vaikščiojančių pėsčiųjų, kad sutaupyti kelias minutes tikrai nėra geras ir pridedantis eismui saugumo sprendimas.
Aikštelės yra įrenginėjamos tam, kad jose būtų parkuojami automobiliai, o ne skersai išilgai lakstytų kampus kertantys vairuotojai ir taip keltų grėsmę eismo saugumui”, – situaciją pakomentavo policijos pareigūnas.