Atsakymas kauniečiams, kodėl pingant kurui, brangsta keleivių vežimo paslaugos

Šią savaitę Kauno miesto politikams pritarus didinti kai kurias viešojo transporto kainas, daugelis kauniečių negali patikėti, kad mažėjant kuro kainai, viešojo transporto paslaugos brangsta.

Į „Kas vyksta Kaune“ redakciją su nuostaba kreipėsi ne vienas kaunietis, kurie nesupranta, kodėl kuro kainai nukritus į rekordines žemumas, didėja važiavimo kaina miesto viešuoju transportu.

Primename, kad miesto tarybos nariai pritarė, jog kelionė maršrutiniais taksi nuo kovo 1-osios kainuos 1 eurą. Autobusų ir troleibusų keleiviai, nepasirūpinę elektroniniais bilietais, o įsigyjantys vienkartinį bilietėlį pas vairuotoją, nuo šiol mokės 0,80 eur.

Savivaldybės UAB „Kauno autobusai“ atstovai teigia, kad kaina didinama, nes keleiviai, perkantys bilietus pas vairuotoją, mažina vidutinį viešojo transporto greitį ir dėl to didėja teikiamų paslaugų savikaina.

Portalas „Kas vyksta Kaune“ pasidomėjo, kas sudaro UAB „Kauno autobusai“ sąnaudas. Paaiškėjo, kad pingantis kuras ir tepalai sudaro tik kiek daugiau nei penktadalį visų bendrovės sąnaudų. Didžiausią sąnaudų dalį sudaro darbo užmokestis ir mokesčiai „Sodrai”. Detalią sąnaudų procentinę išraišką pateikiame žemiau, kurią peržvelgę sužinosite, kas sudaro viešojo transporto bilieto kainą Kaune.

Maršrutiniais taksi keleivius vežančios uždarosios akcinės bendrovės „Kautra“ atstovas informacijos apie sąnaudas nepateikė motyvuodamas, kad kol maršrutinių taksi veikla yra nuostolinga, sąnaudų skaidymas būtų tik teorija.

„Šiuo metu mes negalime išskaidytai parodyti iš ko susideda bilieto kaina, nes tiesiog dirbame nuostolingai ir tai būtų tik teoriniai svarstymai. Tikimės, kad atlikę reikiamus pakeitimus kartu su savivaldybe, galėsime pradėti dirbti rentabiliai toliai teikdami kokybišką paslaugą kauniečiams“, – portalui „Kas vyksta Kaune“ atsiųstame komentare teigė įmonės atstovas.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA