Kauno Aleksoto turguje – didelis dviračių pasirinkimas. Viena dviračiais prekiaujanti įmonė sugalvojo originalią reklamą ir šalia turgaus iškabino stendą, kuriame skelbiama akcija „kaina kaip vogto“. Tačiau reklamos greitai nebeliko.
Į DELFI kreipėsi UAB „Guze“, valdančios „Dviratis Plius“ parduotuvių tinklą, vadovas Tadas Tomkevičius. Tai vienas iš didžiausių specializuotų dviračių parduotuvių tinklų Lietuvoje.
„Susidūrėme su šių dienų problema. Lapkričio 2 dieną mūsų įmonės užsakymu buvo pakabintas reklaminis tentas Kauno mieste prie Aleksoto turgaus. Visas Kauno miestas žino, kad tame turguje pardavinėjami vogti dviračiai, todėl sumanėme į tai atkreipti dėmesį ir būtent tokio turinio reklamą pasirinkome. Nesitikėjome tokios reakcijos, kokios sulaukėme. Į mus iš karto kreipėsi reklamos agentūra, kuri kabino tentą su prašymu pasirinkti kitą vietą reklamai, nes gavo nusiskundimų ir grasinimų iš turgaus prekeivių ir administracijos. Jų reikalavimai labai aiškūs ir konkretūs: nukabinkite reklamą arba mes ją sugadinsime. Reklamos agentūra iš karto mums pasiūlė pakabinti vietoje šitos reklamos kitas dvi savo lėšomis. Kyla klausimas, kokią įtaką turi vogtų dviračių prekiautojai? Kaip gali pardavinėti vogtus dviračius ir dar taip drąsiai jaustis?“, – DELFI teigė T. Tomkevičius.
UAB „Aleksoto turgavietė“ vadovas Eugenijus Vytenis Gidra tikino, kad nieko nežino apie minėtą įvykį ir nieko bendro su tuo neturi ir niekas nedarė spaudimo nuimti reklamas.
„Nei mes tą reklamą užkabinome, nei mes nukabinome. Taip kad aš nieko negaliu atsakyti į šį klausimą“, – DELFI teigė E. V. Gidra.
Prieš kelerius metus Kaune apsilankę Norvegijos žurnalistai apstulbo išvydę, ko galima rasti turguje – nuo sodo technikos iki laivų variklių.
„Čia reikia klausti prekeivių, iš kurie juos veža. Mes, administracija, šio klausimo nekontroliuojame“, – teigė E. V. Gidra.
Gera reklama
UAB „Katos studija“ vadovas Mindaugas Žemaitis gana miglotai pasakoja įvykio aplinkybes.
„Girdėjau gandus, kad turgaus prekeiviai grasino. Nežinau nei kokie, nei kas tokie. Nežinau tai teisybė ar ne, kad grasino tą plakatą sunaikinti. Kokiu būdu jį sunaikinti – neįsivaizduoju. Greičiausiai gal naktį nupjauti, gal dažais apmėtyti. Negaliu pasakyti, kas ten įvyko per konfliktas“, – teigė M. Žemaitis.
Bet kokiu atveju M. Žemaitis neabejojo, kad ši istorija – nebloga reklama dviračių parduotuvei.
„Mes pasakėme, kad iš to gali būti nebloga reklama. Situacija tokia, kad liaudiškai kalbant įžūlus to plakato tekstas. Man asmeniškai labai patiko toks tekstas. Jeigu kažkokie turginiai pradeda grasinti tokį plakatą sunaikinti, tai tik byloja apie tai, kad, ko gero, jie tais vogtais dviračiais ir prekiauja. Nes jei aš prekiaučiau legalia produkcija tai man būtų visiškai vienodai kas ką sako“, – sako M. Žemaitis.
„Visas Kaunas žino, kad ten pardavinėjami vogti dviračiai ir pusė Kauno važinėja su tais vogtais dviračiais. Mes nusprendėme su jais pakonkuruoti, kadangi žiema, pardavimai mažesni ir nusprendėme padaryti gerą kainą. Pats esu kalbėjęs su vogtų dviračių pardavėjais ir sakė, kad jei dviratis be dokumentų, tai jo kaina 30 proc. mažesnė. Tai mes ir nusprendėme padaryti nuolaidą 30 proc. Mes net negalėjome įsivaizduoti tokios reakcijos“, – teigė T. Tomkevičius.
Daugiau skaitykite čia.