Prekybos miestelis „Urmas“ savaitgalį įsisuko į tikrą mados sūkurį. Čia vykusi „Mados rampa“ pateikė daug stiliaus naujienų artėjančiam rudens – žiemos sezonui.
Mados ir stiliaus šventės „Mados rampa“ sumanytojai tinklaraštis TryOn.lt parengė turiningą programą, kurios akcentas – nemokamos stiliaus, sveikos gyvensenos ir mitybos pamokos.
„Idėja suorganizuoti tokią šventę, kuri būtų ne vien mugė, o smagus ir turiningas laiko praleidimas, ore sklandė jau seniai, – sako viena iš pagrindinių renginio organizatorių mados tinklaraštininkė Kristina Danilevičė. – Siekėme, kad renginys taptų vieta, kur gali susitikti, pabendrauti, apsikeisti idėjomis tiek renginio dalyviai, tiek lankytojai“.
Pasak K. Danilevičės, žmonės vis dar mano, kad norint tapti stilingu ir madingu reikia labai daug pinigų. Jos tikslas, parodyti žmonėms, ypač jauniems, kad stilius gali būti kuriamas paprastomis priemonėmis, svarbu pasitelkti kūrybiškumą, nebijoti eksperimentuoti, ieškoti individualumo.
„Labai svarbu ne tik mokėti tarpusavyje derinti drabužius, batus ir aksesuarus. Svarbu, kreipti dėmesį į visumą: ne tik į darbužius, bet ir plaukų, odos, kūno priežiūrą. Sveika mityba ir tinkamas gyvenimo būdas – neatskiriama geros savijautos dalis. Žmogaus išorinis grožis ir stilius yra kuriamas kaip visuma – to mokys į renginį pakviesti konsultantai“, – žada K. Danilevičė.
Beveik metus mados tinklaraštį TryOn.lt kartu su kūrybine komanda kurianti K. Danilevičė prisipažįsta, kad šis darbas jai teikia labai daug malonumo, nes tenka bendrauti su labai kūrybiškais žmonėmis, todėl jos gyvenimas tarsi nuolat besitęsianti stiliaus šventė. Dalį šio jausmo tinklaraštininkė perteikė ir organizuojamoje šventėje „Mados rampa“.
Neatsitiktinai šventei pasirinktas prekybos miestelis „Urmas“, garsėjantis, kaip plačiausio prekių po vienu stogu pasirinkimo vieta Lietuvoje. „Mūsų miestelyje galite rasti visko: drabužių, batų, galanterijos prekių, aksesuarų, papuošalų, maisto… Tad organizuoti renginį, kuriame žmonės gali pasimokyti, kaip tinkamai pasirinkti prekes tokioje gausybėje yra labai puikus sumanymas. Siekiame, kad prekybos miestelyje perkantys klientai jaustų apsipirkimo teikiamą malonumą, o kiekvienas pirkinys jų gyvenimui suteiktų džiaugsmo“, – įsitikinęs prekybos miestelio „Urmas“ rinkodaros vadovas Jonas Plenta.