Greitųjų autobusų maršrutai, kurie sudarys miesto maršrutų tinklo „stuburą“. Mažieji autobusai, kurie priveš miestiečius prie pagrindinių autobusų bei troleibusų maršrutų. Tokios Kauno miesto viešojo transporto naujovės ateityje bus siūlomos miestiečiams, skelbia ebus.lt.
„Sujungus autobusų ir troleibusų parkus, atsirado galimybė optimizuoti miesto viešojo transporto tinklą. Artimiausiu metu žadame pateikti kauniečiams ir daugiau naujovių“, – sako bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Kęstutis Derliūnas.
Kol kas Kaune greitieji autobusai važiuoja rytais dviem maršrutais – 27 ir 6 G. Autobusai stoja ne visose stotelėse, dėl to kelionės laikas sutrumpėja iki 25 minučių.
Sulaukus keleivių vertinimų, nuspręsta stebėti keleivių srautus šiuose maršrutuose ir svarstyti apie galimybę vežti keleivius 6 G maršruto autobusu ir vakarinio piko metu. Taip pat netrukus miestiečiams žadama pasiūlyti ir naują 17 G maršrutą, kuris pagerintų Šilainių, Vilijampolės bei Taikos pr. gyventojų susisiekimą su prekybos miesteliu „Urmas“, o Dainavos rajono gyventojų – su Kauno klinikine ligonine. Kelionė taip pat truktų 25 minutes, nes autobusai stotų tik keliose tarpinėse stotelėse. Rytinio ir vakarinio piko metu trys autobusai važiuotų kas 22-25 minutes.
„Greitųjų maršrutų autobusai ateityje mieste važiuos Rytų-Vakarų bei Šiaurės-Pietų kryptimis. Jie sudarys savotišką miesto maršrutų „stuburą“, prie kurio keleiviai bus vežami vadinamaisiais privežamaisiais maršrutais“, – kalba K. Derliūnas.
Į miesto gatves šiomis dienomis jau išvažiavo ir „Kauno autobusų“ išsinuomoti mažos talpos autobusai, pažymėti kauniečiams įprasta bendrovės simbolika. Šiuose autobusuose galioja tas pats elektroninis bilietas, kaip ir kitose „Kauno autobusų“ transporto priemonėse.
„Po vasaros pabaigoje Kaune įvykdytos viešojo transporto pertvarkos, kuomet keleivių vežimo mikroautobusais paslauga perduota vienam vežėjui, mums taip pat atsirado poreikis peržiūrėti bendrovės maršrutus. Kadangi maršrutinių taksi mieste gerokai sumažėjo, persiskirstė ir keleivių srautai. Tad nusprendėme siųsti mažuosius autobusus ten, kur keleivių mažiau“, – aiškina K. Derliūnas.
Pasak bendrovės vadovo, jei tokia praktika pasiteisins, mažųjų transporto priemonių miesto gatvėse ateityje daugės.
K. Derliūnas neslepia, jog rengiant miesto viešojo transporto pertvarką, remtasi ir sostinės pavyzdžiu, kur ji įgyvendinta šiek tiek anksčiau.