Mieste sumaištis: kaip nuvažiuoti į darbą? – Puslapis 2 – Kas vyksta Kaune

Mieste sumaištis: kaip nuvažiuoti į darbą?

Penktadienį nebeliko senųjų maršrutinių taksi, juos pakeitė 7 nauji maršrutai. Dėl to gyventojams kilo daug nesklandumų: ne visi žinojo apie pakeitimus, kiti, nesusigaudė, kas jiems dabar tinka bei kur veža naujieji maršrutai.

Stovintys, laukiantys, bet nieko nesulaukiantys gyventojai, vėlavimas į darbą – štai toks šio ryto vaizdas. Sunerimę žmonės pradeda dairytis, klausinėti kitų, kol galiausiai išsiaiškinę, kad jiems įprasti mikroautobusai nebevažiuoja, keleiviai pasimeta: „Tai kaip man dabar nuvažiuoti į darbą?“

Piktinosi, kad trūko informacijos

Keleiviai piktinosi, jog apie naujus mikroautobusų maršrutus jie nerado informacijos. Žmonės tikino, jog apie tokius drastiškus pakeitimus visuomenė turi būti informuota visais įmanomais informacijos sklaidos kanalais, mat ne visi naršo internete.

„Aš per televizorių negirdėjau. Paskutinėmis dienomis nieko negirdėjau. Tik vairuotojai minėjo, kad keisis maršrutai, tačiau nesupratau, kada tai įvyks. O ir laikraščiuose nemačiau, gal nenusipirkau to numerio, kuriame buvo rašoma“ – piktinosi keleivė Birutė.

Kitas vyriškis taip ir nesulaukė 16-ojo mikroautobuso. Vyriškis nustebo, jog toks maršrutinis taksi nuo šios dienos nebevažiuoja.

„Tikrai? O tai kodėl čia taip? Nu jo… Nieko apie tai negirdėjau…“ – stebėjosi Mindaugas.

Retas keleivis žinojo naujųjų mikroautobusų maršrutus, todėl pakeitimai nesukėlė papildomų problemų. Kol kelieviai neįpratę prie naujųjų maršrutų, vietos užtenka visiems, tačiau neaišku, kaip bus ateityje.

„Kol kas tilpo visi, nes dauguma nežino, kur reikia lipti. Kai žmonės įpras, manau, gali būti, kad į vieną „mikriuką“ visi norintieji gali ir netilpti. Ypač važiuojant iš Šilainių“ – pasakojo naująjį maršrutą išbandžiusi keleivė Rūta.

Nemažai vėluojančių į darbą

Pasikeitę maršrutai ne vienam kauniečiui sujaukė rytinius planus, kaip nuvažiuoti iki darbo vietos. Mat senaisiais mikroautobusais gyventojai galėdavo pasiekti bet kurią miesto dalį, o dabar tenka sukti galvą, kaip iš vieno rajono nuvažiuoti į kitą.

„Jau dabar į darbą vėluoju apie pusvalandį, kol nuvažiuosiu iki Aleksoto, dar bent dvidešimt minučių. Jau skambina iš darbo ir klausinėja, kur aš“ – pasakojo nuo Savanorių pr. važiuojantis Deividas.

Mindaugas, kuris taip pat keliavo į Aleksoto pusę, šmaikštavo, kad šį kartą bėdų dėl vėlavimo į darbą nebus. Vyriškiui pasisekė,  nes jo viršininkas atostogauja.

Mikroautobusų niekada nepakeis miesto autobusai

Žmonės įpratę važinėti mikroautobusais, neketina keisti savo įpročių. Jie tikina, kad miesto autobusais bei troleibusais važinėti yra nepatogu.

„Man invalidei, su „mikriuku“ žymiai patogiau, nereikia toli iki stotelės eiti: susistabdai toj vietoj, kur reikia ir išleidžia kur patogu“ – aiškino Birutė.

Dar vienas aspektas, dėl kurio kauniečiai buvo pamėgę „mikriukus“ – tai greitis. Su maršrutiniais taksi gyventojai galėjo žymiai greičiau nuvažiuoti iki reikiamos vietos.

„Su mikroautobusu nuvažiuodavau greitai, gal per 20 min., o su autobusu, tai, matyt, valandą keliaučiau“ – apie kelionę į darbą pasakojo Mindaugas.

Kelionė mikroautobusais tampa per brangi

Sumažinus maršrutus iš Kauno rajono iki Kauno, gyventojai skaičiuoja, kad maršrutiniais taksi važinėti neapsimoka. Verčiau įsigyti nuosavą automobilį ir keliauti tokiu būdu.

„Jūs įsivaizduokite, jei dviem žmonėm reikia nuvažiuoti iš Garliavos iki prekybos miestelio „Urmas“. Tai kelionė į abi puses kainuotų 24 Lt. Tai jau geriau nusipirkti automobilį ir mieste sudarinėti spūstis“ – svarstė kaunietė Rūta.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA