Kauno miesto taryba šią savaitę patvirtino 2013-ųjų metų miesto dviračių takų įrengimo, priežiūros ir remonto programą, kurioje detaliai numatyti planuojami darbai, lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai.
„Kaune kasmet daugėja dviračių entuziastų. Mieste turime daugiau nei 50 km ilgio dviračių takų. Dalis jų yra jau buvo nusidėvėję. Pernai pirmą kartą patvirtinta dviračių takų įrengimo, remonto ir priežiūros darbų programa pasiteisino – buvo suremontuota dalis Kauno dviračių takų. Pasitarę su dviratininkų bendruomene, nutarėme tęsti pradėtus darbus ir remontuoti likusius dviračių takus. Dviratininkų poreikiai Kauno miestui yra labai svarbūs”, – teigė Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
Siekiant iš esmės spręsti klausimus, susijusius su dviračių transporto plėtra, dviračių takų infrastruktūros gerinimu bei racionaliau panaudoti esamas lėšas, prieš porą metų buvo sudaryta darbo grupė dviračių transporto plėtros klausimams spręsti. Ši darbo grupė kūrė 2012 ir 2013 metų programas, atsižvelgdama į seniūnijų atstovų bei dviratininkų bendrijų narių siūlymus.
„2013-aisias numatomi darbai yra prioritetiniai: būtina atnaujinti esamą Šančių, Pažaislio, Kleboniškio miško dviračių takų infrastruktūrą, paženklinti dviračių takus, prie kai kurių dviračių takų atlikti želdinių tvarkymo darbus, vykdyti dviračių takų priežiūrą. Taip pat numatytas naujo dviračių tako Aleksoto seniūnijoje techninio projekto parengimas ir dviejų dviračių takų projektų, finansuojamų iš ES struktūrinių fondų, įgyvendinimas”, – tvirtino Kauno miesto savivaldybės Aplinkos apsaugos skyriaus vedėja Radeta Savickienė.
Pasak jos, dviračių takų remonto, ženklinimo, priežiūros darbams skirta 250 tūkst. litų iš savivaldybės Aplinkos apsaugos specialiosios programos. Europos Sąjungos ir paskolų lėšomis bus baigtas įrengti dviračių takas po P. Vileišio tiltu ir takas „Neries krantinė-Jotvingių gatvė”.