Viešasis transportas rugsėjo pradžioje Parodos kalnu važiuoti dar negalės

Vasaros pradžioje pradėjus Parodos g. rekonstrukcijos darbus buvo atkastas istorinis akmeninis grindinys. Siekiant išsaugoti bei saugiai pervežti senus akmenis užsitęsė kiti planuoti darbai, dėl to judria, miesto centrą su Žaliakalniu jungiančia, gatve viešasis transportas galės važiuoti rugsėjo antroje pusėje, skelbia Kauno savivaldybė.

„Viešojo transporto eismas Parodos kalnu bus galimas nuo rugsėjo 20 d. Nors buvo planuota tai padaryti iki mokslo metų pradžių, šį terminą teko nukelti dėl nenumatytų darbų. Ilgai užtruko akmeninio grindinio ardymas ir akmenų išvežimas. Be to, reikėjo atlikti papildomus sankasos stiprinimo darbus geo tinklu, kadangi nebuvo galima pasiekti tinkamos sankasos sutankinimo lygio”, – teigė Kauno miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Alozyas Pakalniškis.

Pasak A. Pakalniškio, atkasus seniai įrengtus lietaus ir buities nuotekų tinklus, paaiškėjo, jog taip pat reikės atlikti ir papildomus buities nuotekų kanalizacijos perjungimus.

„Galutinė darbų pabaigimo data dėl šių aplinkybių nėra nukeliama. Parodos g. rekonstrukcija turi būti baigta iki šių metų gruodžio mėnesio”, – teigė A. Pakalniškis.

Iki rugsėjo antrosios pusės, kuomet viena Parodos kalno puse galės judėti viešasis transportas, bus baigti komunikacijų kėlimo darbai, įrengti gatvės pagrindai ir paklota apatinio asfaltbetonio danga. Šiandien jau yra baigti akmeninio grindinio ardymo bei lietaus nuotekų, kanalizacijos ir vandentiekio tinklų įrengimo darbai.

„Kiekviena mokykla gali pasirinkti individualiai, kada šiemet švęsti Mokslo ir žinių dieną. Vieni tėveliai vaikus į švietimo įstaigas lydės rugsėjo 1 d., kiti rugsėjo 3 d., dėl to dideli transporto srautai pasidalins į dvi dalis ir bus galima išvengti didelių spūsčių šioje atkarpoje bent jau pirmosiomis rudens dienomis”, – teigė Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.

Šiais mokslo metais Kauno technologijos universitetas, atsižvelgdamas į savo studentų poreikius, paskaitas pradės ne įprastu laiku 8 val., o pusvalandžiu vėliau. Pasak P. Kero, didelę dalį ryte važiuojančiųjų Parodos kalnu sudaro studentai bei dėstytojai, dėl to toks KTU sprendimas leis universiteto akademiniai bendruomenei išvengti galimų rytmetinių spūsčių.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA