Kauniečiai, po atlikto remonto daugiabutyje, esančiame Biržiškų gatvėje, griebiasi už galvų, nes namo rūsys paniro po vandeniu. Namo administratorius į pagalbos šauksmus neatsako ir problemos spręsti nesiruošia.
„Namą administruojanti įmonė „Civinity namai“ tyčiojasi iš Biržiškų g. 11 gyventojų. Atlikusi drenažo darbus už 60 000 eurų paliko gyventojus ant ledo.
Netinkamai įrengus naują namo drenažą, vanduo iš pamatų bėga kaip iš upelio, namas skęsta. Laikas vilkinamas. Problema nesprendžiama nei „Civinity namų“ nei Kauno savivaldybės. Bijome kad namas vėl taps avarinės būklės“, – baiminosi minėto namo gyventojai.
„Jau 2021 m. balandžio mėnesį B11 gyventojai kreipėsi į Civinity namai sakydami, kad drenažas įrengtas netinkamai (per aukštai) ir jis tinkamai nefunkcionuoja. 2021 m. gegužės 6 d. gavome atsakymą iš „Civinity namai“, kad drenažas įrengtas tinkamai ir priimtas sprendimas užsandarinti senas drenažo angas. Deja, jos nebuvo užsandarintos, ir tik po pakartotinio prašymo jau 2022 m. Sausio 25 d. jos buvo pagaliau užsandarintos. Po pusės metų!!! Tikėtasi, kad tai išspręs problemą. Deja“, – istorijos ištakas prisiminė kauniečiai.
„Nuo 2021 m. gegužės nuolat informuodavome „Civinity namai“, kad vanduo toliau kaupiasi, ir kad reikia ieškoti sprendimo. Kiek galima gūžčioti pečiais?
Anot daugiabučio gyventojų, nuo 2021 m. gegužės iki pat dabar 2022 m vasario 9 d. drenažo sistema nefunkcionuoja.
„Klausiame: Ką mes kaip gyventojai dar turime padaryti, kad „Civinity namai“ išspręstų šią problemą?“ – į namo administratorių kreipėsi gyventojai.