Portalui „Kas vyksta Kaune“ pasidalinus nemalonia vieno kauniečio kelione su „Kauno autobusais“, į redakciją kreipėsi dar vienas skaitytojas su beveik tokia pačia patirtimi. Tiesa, vyrui užkliuvo ne klaidingai išmuštas bilietas, o įmonės komunikacija su klientais.
„Man buvo lygiai ta pati situacija su „Kauno autobusais“. Kaip prašiau už 0,50 € bilieto, o išmušė 1 €. Aš sakau, aš prašiau už 0,50 €, o vairuotojas sako „aš negirdėjau“ ir pradėjo juoktis kvailu juoku, sako „aš tau negrąžinsiu, nes jau dabar bus man minusas“.
Tada aš išlipęs iš autobuso skambinau į „Kauno autobusus“, tai mėtė ragelį vieni nuo kitų, vienu žodžiu „ko čia skambinėji“. Paskiau skambinau pasipasakoti į „lrytas.lt“. Jie sakė pasidomės, kodėl taip vairuotojai elgiasi, bet niekas taip ir neperskambino.
Žinoma man nėra minusas ir nėra gaila tų centų, bet bent atsiprašyti kas nors galėjo ar kažkaip, žmogiškumo Kauno autobusuose nėra. Ir šiaip dar galėčiau pridurti, nes kasdien naudojuosi jų paslaugomis, kad vairuotojai važiuodami kalba telefonais ir labai keikiasi necenzūriniais žodžiais, girdisi visame autobuse, toks jausmas, kad tie vairuotojai yra kažkokie neišprusę, laukiniai“, – piktinosi kaunietis.