Kaunietis įtaria, kad 7 valandas trukusių „Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“ ir kitų „Facebook“ korporacijos produktų sutrikimų metu galėjo nutekėti vartotojų duomenys. Skaitytojas praneša, kad pakeistas jo „Instagram“ paskyros slaptažodis, o duomenų vagis jungėsi iš Ukrainos.
„Įtariu, kad galėjo nutekėti daug duomenų, o tai gali būti susiję su vakarykščiais internetinių platformų neveikimais. „Facebook” gali slėpti, kad nutekėjo vartotojų duomenys”, – nerimauja kaunietis.
Tiesa, kaip rodo praeityje fiksuoti „Facebook“ sutrikimai, kompanija net ir įvykus dideliems techniniams keblumams apie savo problemas kalba ir informuoja mažai. Po to, kai problemos išsprendžiamos, apie jas kompanija nelinkusi daugžodžiauti.
Tikėtina, kad tiek kilusios problemos, tiek jų sprendimo būdai yra vertinga ir brangi kompanijos paslaptis. Pavyzdžiui, po to, kai 2019 metais kompanija patyrė vieną didžiausių techninių problemų, „Facebook“ atstovai pranešė tik tiek, kad juos „ištiko problema“ vykdant „įprastas priežiūros operacijas“.
Apie spalio 4 dieną įvykusius sutrikimus buvo pranešama iš visų pasaulio kontinentų – nuo JAV iki Vidurio Azijos ir Australijos.