Oro uosto vadovus džiugina augimo tempai

Kauno oro uostas / KRS nuotr.
Kauno oro uostas / KRS nuotr.

Nepaisant sudėtingos geopolitinės situacijos, keleivių skaičius Kauno oro uoste didėja dviženkliais procentais. Tai patvirtino antradienį Kauno rajono savivaldybėje apsilankęs Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus, skelbiama Kauno rajono pranešime spaudai.

Įmonės vadovas pastebėjo, kad pastaraisiais metasi keičiasi keleivių srautai: jei anksčiau jų daugiausia būdavo iš tradicinių migracijos vietų – Jungtinės Karalystės, Airijos, Norvegijos – tai dabar vis daugiau atskrenda iš Berlyno, Prahos, Stokholmo, kitų Europos miestų.

Prie keleivių srautų gausėjimo prisideda ir naujos oro uosto infrastruktūros kūrimo darbai, kuriuos S. Bartkus aptarė su meru Valerijumi Makūnu ir savivaldybės specialistais. Po rekonstrukcijos, kurią planuojama pabaigti 2025-ųjų viduryje, išaugs ir terminalo erdvės, ir technologijų pažanga.

Dėl modernių IT ir kitų aviacijos technologinių sprendimų keliauti taps patogiau ir greičiau. Pokyčiai apims tris terminalo aukštus: bus išplėstos bagažo atsiėmimo, Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, sukurtos papildomos erdvės keleiviams laukti skrydžių, pavalgyti, apsipirkti. Pokyčiai apims visus tris terminalo aukštus: bus išplėstos bagažo atsiėmimo, Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, sukurtos papildomos erdvės keleiviams laukti skrydžių, pavalgyti ir apsipirkti.

Simonas Bartkus / KRS nuotr.

Airijos skrydžių bendrovės „Ryanair“ netiesiogiai kontroliuojamos orlaivių remonto ir techninės priežiūros antrinės įmonės „Kaunas Aircraft Maintenance Services“ vadovas Karolis Čepukas pabrėžė, kad Karmėlava tampa svarbiu orlaivių techninio aptarnavimo centru Rytų Europoje. Oro uoste ir jame veikiančiose įmonėse jau yra sukurta šimtai darbo vietų. Nemaža dalis darbuotojų – Kauno rajono gyventojai.

Ilgalaikis plėtros planas iki 2052 metų numato dar daugiau investicijų, sukurtų darbo vietų ir galimybių. Skaičiuojama, kad ilgalaikės investicijos į naujus projektus Karmėlavoje nuo 2025 iki 2052 metų gali siekti apie 50 mln. eurų, o terminalų pajėgumai gali išaugti iki 3 mln. keleivių per metus.

V.Makūnas paprašė, kad oro uoste atsirastų Karmėlavos vietovę identifikuojantis užrašas. „Tai būtų pagarbos ženklas vietos bendruomenei, kuri dėl oro uosto ir verslo plėtros patiria nepatogumų“, – kalbėjo meras. S. Bartkus pažadėjo, kad vykdant perono rekonstrukciją, toks simbolinis ženklas galėtų atsirasti.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA