Dviratininkai liko it musę kandę: takas toks siauras, kad netelpa net vairas – Kas vyksta Kaune

Dviratininkai liko it musę kandę: takas toks siauras, kad netelpa net vairas

Lrytas.lt / Vėjūnė Inytė, „Lietuvos rytas“ 2024/10/20 14:22
Kleboniškio tiltas / lryto.lt nuotr.
Kleboniškio tiltas / lryto.lt nuotr.

Nemažai kauniečių iš Šilainių vyksta į Kleboniškio mišką. Pasiekti jį būtų galima ir važiuojant dviračiu naujuoju A. Meškinio tiltu, tačiau jis nėra pritaikytas dviratininkams. Ar jie pamiršti?

Šilainiuose gyvenantis ir dviračiu dažnai važinėjantis kaunietis Šarūnas Lekerauskas panoro išbandyti naująjį šiais metais atidarytą A. Meškinio tiltą per Nerį, kuriuo galima pasiekti Kleboniškio mišką.

Patekęs ant tilto vyras nustebo pamatęs, kad takas, atskirtas nuo tilto, kuriuo važiuoja automobiliai, labai siauras.

„Naujasis tiltas visai nepritaikytas nei pėstiesiems, nei dviratininkams. Net du žmonės norėdami prasilenkti turi pasisukti šonu. Ką jau kalbėti apie važiavimą dviračiu“, – piktinosi kaunietis.

Kitas dviratininkas Audrius Lukošius pasakojo, kad taip pat bandė važiuoti šiuo tiltu, nes mėgsta lankytis Kleboniškio miške, bet krito du kartus, nes siaurame perėjime netelpa dviračio vairas.

Dviratininkai suskato diskutuoti, kodėl projektuojant tiltus galvojama tik apie automobilių eismą.

„Kol greta šio tilto nepastatyti dar trys, kurie numatyti, reikia raginti projektuotojus prisiminti ir dviratininkus“, – įsitikinęs A. Lukošius.

A. Meškinio tilto rekonstrukcija rūpinasi bendrovė „Via Lietuva“. Įmonės Komunikacijos skyriaus vadovė Jolita Orentaitė sakė, kad šiuo metu vykdant projektą yra tvarkomi pėsčiųjų ir dviračių takai, einantys ne per tiltą.

„Šiuo metu rekonstruojami dešinėje pusėje esantys tiltai. Vienas jau atidarytas, kitas bus baigtas šių metų pabaigoje. Jie bus skirti tranzitiniam susisiekimui, todėl pėsčiųjų ir dviračių eismas naujai įrengtais tiltais nėra numatomas“, – aiškino J. Orentaitė.

Pėsčiųjų ir dviračių takui bus pritaikytas naujas kairysis tiltas.

„Įgyvendinus visą projektą bus įrengtas dviejų metrų pločio pėsčiųjų ir dviračių takas, kuris susijungs su šiuo metu įrengiamais takais“, – atskleidė „Via Lietuva“ atstovė.

Kairiojo tilto rekonstravimo darbus planuojama užbaigti per 2026–2027 m.

Ar tai pavyks, priklausys nuo skiriamo finansavimo.

Daugiau naujienų skaitykite čia.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA