Nemokamas vanduo: utopija ar realybė? Užčiuopusi sparčiai kylančių kainų ir gėlo vandens trūkumo problemas, prieš kelis mėnesius Kauno mieste įsikūrė pirmoji nemokamo vandens įmonė Lietuvoje – „Aqualibre“. Įmonė veikia unikaliu principu – vandens buteliukus naudoja kaip reklamos vietą, tad vanduo žmonėms atitenka visada nemokamai.
Tuo tarpu įmonės, kurios nori pasireklamuoti, įsigydamos reklamos vietą gali įterpti norimą informaciją bei QR kodus, kuriuos vartotojai gali nuskaityti ir taip sužinoti daugiau apie reklamuojamą turinį, rašoma „Aqualibre“ pranešime žiniasklaidai.
Tikimasi, kad ši iniciatyva taps pozityviu ir prasmingu reklamos būdu, kuris neerzina ir nevaržo auditorijos.
Dovanojimo ekonomika ir labdara
Įmonė į Lietuvą atnešė dar neregėtą, naują ekonomikos rūšį, vadinama dovanojimo ekonomika. Tai reiškia, jog pritaikomas unikalus verslo modelis, kuomet produktai (šiuo atveju vanduo) ne tik nekainuoja nei cento, ir yra tiesiog dovanojami žmonėms, bet taipogi 10 centų nuo kiekvieno buteliuko yra paaukojama į labdaros fondą, kuris rūpinasi gėlo vandens gerove Afrikos žemyne.
Pasitelkdama šį verslo modelį įmonė siekia atnešti žmonėms džiaugsmą sutaupant jų pinigus bei skatinant prisidėti prie pasaulinės geriamo vandens gerovės.
Ateities vizija
Nemokamas vanduo – tai tik pati pradžia.
„Ateities vizija aprėpia kur kas ambicingesnius siekius. Ateityje tikimasi turėti nemokamo maisto, higienos priemonių ir kitų kasdienių reikmių nemokamą parduotuvę, taikant identišką marketingo sistemą ir išlaikant filantropinę veiklą“, – teigia „Aqualibre“ atstovas.
Artimiausias dalinimas
Nemokamas vanduo kauniečiams ir miesto svečiams vėl bus dalinamas rugsėjo 9 dieną 12 valandą, Kaune, Santakos parke.