Kaunietė pastebėjo klaidinančią informaciją parduotuvėje: ženkluose nurodyta vienaip, o realybėje kitaip

Skaitytojos nuotr. / „Kas vyksta Kaune“ montažas

Į naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi kaunietė, Kauno Aleksoto „Maximos“ bazėje pastebėjusi, anot jos, klaidinančią informaciją dėl maisto šildymo paslaugos parduotuvėje.

„Sveiki, susidūriau su melaginga informacija, Kauno Aleksoto „Maximos“ bazėje. Atnaujinta parduotuvė, gan neseniai atidaryta po remonto, sudėti ženklai, kad šildo maistą.

Pasirodo, paprašius pašildyti – to nedaro. Kalbėjomės su pardavėja, ji teigė, kad to jau seniai nedaro ir neturi su kuom šildyti, tai galbūt reikėtų nusiimti tuos melagingus ženklus ir nebemeluoti žmonėms?“ – situaciją apibūdino kladinančią informaciją „Maxima“ parduotuvėje pastebėjusi kaunietė.

Naujienų portalas „Kas vyksta Kaune“ dėl situacijos išsiaiškinimo susisiekė su „Maxima“ atstovais. Situaciją pakomentavo „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Asociatyvi / DELFI nuotr.

„Visose XX, XXX formato „Maximos“ parduotuvėse, pirkėjams pageidaujant ir esant galimybei, jų pasirinktus maisto gaminius parduotuvės darbuotojai gali pašildyti mikrobangų krosnelėje.

Minėtoje „Maximoje” taip pat yra galimybė pašildyti maisto gaminius, tačiau šįkart įvyko nesusipratimas – po parduotuvės generalinio valymo, mikrobangų krosnelė buvo laiku negrąžinta į prekybos salę. Nuoširdžiai atsiprašome kliento už sukeltus nepatogumus ir dėsime visas pastangas, kad tokių situacijų ateityje pavyktų išvengti“, – situacijos aplinkybes nusakė I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Kaip teigė I. Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maxima“ didelį dėmesį skiria tam, kad užtikrintų aukštą prekių kokybę bei gerą klientų aptarnavimą. Todėl yra labai dėkingi klientams, kurie apie tokius atvejus informuoja juos tiesiogiai.

„Tai leidžia iškart operatyviai imtis atitinkamų veiksmų. Klientai gali skambinti nemokama informacine linija 8800 200 50, rašyti el. paštu [email protected] ar tiesiog kreiptis į mūsų parduotuvių administraciją“, – tikino „Maxima“ atstovė.

Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA