Naujienų portalas „Kas vyksta Kaune“ sulaukė kaunietės skundo, kuriame teigiama, kad „Senukų“ kurjeriai moterį esą iškoneveikė necenzūriniais žodžiais ir net stumdė. Remiantis moters pasakojimu, istorija tęsiasi nuo vasario pabaigos iki šiol – į Baltijos gatvę kurjeriai vyko net tris kartus.
Kaip pasakojo antradienį naujienų portalui paskambinusi moteris, „Senukų“ elektroninėje parduotuvėje vasario 25 d. ji užsisakė gartraukį. Įrenginį pristatė kurjeris, bet netikus prekės spalvai, ji buvo grąžinta. Kovo 15-ąją užsakytas kitas gartraukis. Prekę pirkėjai pristatė kurjeris, tačiau moteris, pasimokiusi iš ankstesnio atvejo, nusprendė atplėšti gartraukio dėžę ir pažiūrėti, ar spalva iš tiesų tinkama.
Kurjeris atplėšti dėžės esą neleido, kilo konfliktas, kurio metu kurjeris iškeikė moterį. Galiausiai dėžę atplėšus, kaunietė pastebėjo, kad gartraukis subraižytas ir vėl neatitinka užsakytos spalvos. Su kurjeriu tęsėsi konfliktas, tačiau gartraukis galiausiai buvo išvežtas. Moters teigimu, pirkdama gartraukį ji nebuvo perspėta, jog prekė iš ekspozicijos.
Šią istoriją moteris telefonu papasakojo „Senukų“ informacijos skyriui. Esą sutarta, kad kurjeris pas moterį atvyks trečią kartą, jau su tinkamos spalvos ir kondicijos gartraukiu. Vis dėlto, trečiąkart atvykęs kurjeris ir vėl pristatė ne tą gartraukį, jo atplėšti ir fotografuoti neleido. Gartraukio dėžę moteris atplėšė tik susigrūmusi su kurjeriu, šis ją neva stumdė.
Galiausiai gartraukį kurjeris išgabeno atgal į „Senukų“ sandėlį. Kovo 27 d. pirkėja esą gavo laišką, kad artimiausiomis dienomis jai bus grąžinti pinigai (apie 90 eurų) už netinkamą gartraukį, tačiau jau savaitę laiko jų nesulaukia. Kaunietė pažymėjo, kad tris kartus prekę pristatė skirtingi kurjeriai.
Ketvirtadienį su naujienų portalu „Kas vyksta Kaune“ telefonu susisiekusi viešųjų ryšių agentūra, atstovaujanti „Kesko Senukai Digital“, teigė, kad pinigų grąžinimas kaunietę esą jau pasiekė. Vėliau, penktadienį agentūra pateikė ir „Kesko Senukai Digital“ komentarą:
„Apgailestaujame dėl nutikusios situacijos ir nuoširdžiai atsiprašome klientės. Tokių situacijų netoleruojame, todėl peržiūrime vidinius procesus ir imamės visų prevencinių priemonių, kad jos ateityje nepasikartotų. Klientų aptarnavimo centro darbuotojai bendrauja su pirkėja, pinigai už prekę yra grąžinti.
Visada skatiname klientus prie kurjerio atplėšti pakuotę ir apžiūrėti prekę. Jeigu dėl kokių nors priežasčių prekė neatitinka pirkėjo lūkesčių, galima nepriimti siuntos ir ją grąžinti tam pačiam kurjeriui. Taip pat visuomet suteikiame informaciją, jeigu įsigyjama prekė yra iš ekspozicijos. Šiuo atveju prekė buvo ne iš ekspozicijos.
Nuolat siekiame atliepti pirkėjų lūkesčius, o apsipirkimo patirties gerinimas buvo ir yra svarbiausias įmonės prioritetas.“
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.