Modernios, šviesoforu reguliuojamos sankryžos, leisiančios autobusų vairuotojams saugiai išvažiuoti iš greta Geležinkelio stoties esančios aikštelės, paruošiamieji darbai artėja prie pabaigos. Artimiausiu metu bus baigtas techninis projektas, o po viešųjų pirkimų konkurso bus pradėti įrengimo darbai.
Planuojama, kad keleivių išlaipinimo bei maršrutinio transporto stovėjimo aikštelės su šviesoforiniu išvažiavimu-įvažiavimu M. K. Čiurlionio g. prie Geležinkelio stoties techninis projektas bus baigtas rugpjūčio mėnesį. Po to bus vykdomi viešųjų pirkimų konkursas, kurio nugalėtojas pradės šviesoforinės sankryžos įrengimo darbus.
„Šiuo metu iš šios aikštelės išvažiuojantiems vairuotojams tenka kirsti net šešias eismo juostas, dėl ko ten nuolat susidaro pavojingos situacijos. Vienintelis šios problemos sprendimo būdas yra šviesoforo įrengimas. Kadangi eismas M. K. Čiurlionio gatvėje yra labai intensyvus, sankryžoje bus įrengtas modernus šviesoforas, kurį valdys patys autobusų vairuotojai”, – teigė šį sprendimą inicijavęs Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
Kauno miesto savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo pavaduotojo Gintauto Degučio teigimu, transporto eismas M. K. Čiurlionio g. bus stabdomas tik tuomet, kai autobusams reikės išvažiuoti iš stovėjimo aikštelės.
„Autobusų vairuotojai turės bekontaktes korteles. Jiems privažiavus prie sankryžos, speciali įranga reaguos į kortelę ir įjungs žalią šviesoforo signalą. Tokiu būdu šviesoforo fazė keisis tik tuomet, kai to iš tiesų reikės”, – teigė G. Degutis.
Šviesoforą planuojama suderinti su Vytauto pr. ir M. K. Čiurlionio g. sankryžos bei Vytauto pr. pradžioje esančios pėsčiųjų perėjos šviesoforais. Projekto metu bus ne tik įrengta šviesoforinė sankryža, bet ir praplėsta autobusų stovėjimo aikštelė. Prie Geležinkelio stoties esančios autobusų ir maršrutinių taksi aikšteles bus sujungtos į vieną didelį terminalą. Stovėjimo vietos bus išdėliotos taip, jog netrukdytų kitoms maršrutinio transporto priemonėms išvažiuoti ar įvažiuoti į teritoriją.