Keletą metų atgal buvo įprasta manyti, jog salotas pietums renkasi tik vegetarai, veganai, sportuojantys ar sveiką gyvenseną puoselėjantys asmenys. Visgi prieš penkerius metus veiklą Vilniuje pradėjusiam „Fresh Post“ salotų barų tinklui šį mitą pavyko paneigti. Šiandien daugiau nei 50 proc. Vilniuje ir Kaune veikiančiuose salotų baruose apsilankančių klientų yra vyrai, o populiarėjant sočių ir sveikatai palankių salotų pasirinkimams, biuruose atsirado savaitinė salotadienių tradicija.
Sveika mada
Salotų barų „Fresh Post“ vadovė Inga Tribuišienė pastebi, kad sveikatai palankūs, sotūs ir skanūs pietūs tampa priežastimi susiburti prie bendro stalo, aptarti aktualijas, kylančius klausimus ar tiesiog puoselėti tarpusavio ryšius komandos viduje.
„Įprasta girdėti apie picų ar pyrago dienas biuruose, tačiau nauja tendencija – vis dažniau sutinkami salotadieniai. Mūsų meniu sudaro aštuoniolika skirtingų salotų pasirinkimų, iš kurių sau tinkamą išsirinkti gali net ir patys išrankiausi klientai. Tokiu būdu salotadienis biure tampa priimtinas kiekvienam, o ši nauja mada ypatingai naudinga tuo, jog tai – sveika mada“, – sako „Fresh Post“ vadovė.
Tiesa, I. Tribuišienė pažymi, jog dėl patogios „Fresh Post“ salotų pakuotės, pristatymo galimybių bei universalaus asortimento, salotos tampa ir vis dažnesniu pasirinkimu renginių bei konferencijų metu.
„Labai dažnai mūsų salotas įmonės renkasi ir konferencijoms, susirinkimams, metiniams renginiams ar net išvykoms. Pagrindinė to priežastis – patogi pakuotė. Jos dėka salotų valgymui pakanka vienos rankos, tad pietų zona renginių metu nereikalauja stalų ar kitaip pritaikytos valgymo infrastruktūros“, – sako salotų barų vadovė.
Džiaugiasi sveikesnių pietų alternatyvomis
Salotų barų „Fresh Post“ siūlomas paslaugas vertina šimtai Vilniuje bei Kaune veikiančių šalies ir tarptautinių įmonių. Jų atstovų teigimu, darbuotojai suinteresuoti gauti sveikesnes, tačiau gardžias ir sočias pietų alternatyvas.
„Kolegos labai laukia kiekvieno penktadienio, kuomet pietus tiekia „Fresh Post“. Maistas skanus, šviežias, kokybiškas, salotų pasirinkimas didelis, tad jos ne tik nepabosta, bet ir leidžia gardžiai papietauti net ir išrankiausiems.
„Fresh Post“ dėka kolegos greitai ir patogiai gali gauti vitaminų, atkeliaujančių kartu su sveiku maistu. Pakuotė taip pat prisideda prie pietų jaukumo – ji patogi, draugiška gamtai, galima patogiai neštis ją ir nesijaudinti, kad per kampą išbėgs jos turinys“, – įspūdžiais dalijasi UAB „Devbridge“ komandos atstovai.
Salotadienius biure įmonių komandos įvardina kaip vieną laukiamiausių darbo dienų.
„Ketvirtadienis – salotadienis – įmonėje yra laukiama diena. Pietūs su „Fresh Post“ yra labai mėgstami mūsų įmonės personalo. Salotų pakuotė įdomi, ypatingai didelis privalumas yra tai, jog padažas ir duonelė yra atskirti nuo salotų. „Fresh Post“ pasirinkome dėl didelės siūlomų salotų įvairovės. Meniu atitinka praktiškai daugumos skonius. Taip pat, pabandžius, sužavėjo ir produkto kokybė“, – sako UAB „Novitera“ komandos atstovai.
„Kolektyvas visada apsidžiaugia, kai dienos meniu yra „Fresh Post“, nes tai ne tik sveikesnė pietų versija, tačiau ir labai skani versija. Tad nereikia rinktis – ar skanu, ar sveika. O kartu tai ir labai patogu – „Fresh Post“ siūlo patogų pristatymą į ofisą“, – pažymi UAB „Trukmė“ atstovai.
Salotų barų tinklo vadovė teigia, jog ilgalaikė partnerystė įmonėms padeda ne tik motyvuoti bei džiuginti darbuotojus, bet ir sutaupyti – tiek laiko, tiek finansų.
„Kiekviena įmonė nori taupyti, bet kartu ir motyvuoti. Ši partnerystė yra būdas taupyti, bet kartu ir džiuginti komandą, skatinti tarpusavio bendravimą. Kuo daugiau įmonė užsako, tuo daugiau ir sutaupo“, – teigia „Fresh Post“ vadovė.
Kitoks požiūris į salotas
Nuolatiniams salotų barų klientams ne paslaptis, jog „Fresh Post“ komanda griauna nusistovėjusį požiūrį į salotų, kaip patiekalo, koncepciją bei jo gamybos būdus.
„Mūsų šaldytuvuose nerasite paruoštukų, kurie būtų pagaminti dieną ar net kelias prieš. Dvi didžiausios mūsų maisto gamybos vertybės yra šviežumas ir produktų maistinių savybių išsaugojimas. Salotų gamyba mūsų baruose prasideda tik tos pačios dienos rytą.
Darbo pradžioje mūsų barus pasiekia gamybai reikalingi švieži produktai: daržovės, vaisiai, žalumynai, jautiena, paukštiena, lašiša, padažų sudedamosios dalys. Pagal kruopščiai su patyrusiais virtuvės šefais bei maisto technologais išdirbtas receptūras, salotų barų komanda ima ruošti, marinuoti ir termiškai apdoroti kiekvieną iš aštuoniolikos meniu esančių salotų ingredientų“, – sako I. Tribuišienė.
Kiekvienas „Fresh Post“ salotų ingredientas nuo pristatymo iki pateikimo klientui nukeliauja būtent jam virtuvės šefo suplanuotą kelią.
„Didžiausias mūsų pasididžiavimas yra tai, jog visos daržovės, vaisiai bei žalumynai yra kruopščiai nuplaunami jonizuotame šarminiame vandenyje, tokiu būdu pašalinant visas auginimo bei transportavimo metu jas padengusias, žmogui nenaudingas chemines medžiagas.
Kad ir kaip mylime mūsų šalies ūkius, gyvename klimato juostoje, kur visus metus neįmanoma turėti tik juose užaugintų vaisių bei daržovių. Jonizuoto šarminio vandens pagalba mes atkuriame geriausias maistines savybes, net jei vaisiai bei daržovės iki mūsų salotų barų keliavo iš tolimų šiltųjų kraštų“, – sako „Fresh Post“ įkūrėja ir vadovė.
I. Tribuišienė atskleidžia, jog vienas svarbiausių visų „Fresh Post“ salotų akcentų – ypatingieji salotų barų padažai. Jie, anot tinklo įkūrėjos, kartu su virtuvės profesionalais kurti ir tobulinti ne vienerius metus.
„Daug dėmesio skiriame padažų gamybai – per keletą metų ne vieną jų šaukštelį išragavome. Dėl šios priežasties labai džiaugiamės, jog mūsų pastangas įvertina ir klientai – dažnai sulaukiame pagyrų būtent dėl ypatingo padažų skonio ir aromatų. Visi jie gaminami tik šviežiai ir neužsibūna mūsų šaldytuvuose ilgiau, nei dieną“, – sako salotų barų įkūrėja.
Aukščiausius tvarumo standartus atitinkanti pakuotė
Salotų barų „Fresh Post“ išskirtinumas atsispindi ne tik klientams patiekiamuose patiekaluose, bet ir jų pakuotėse.
„Kuriant pakuotę siekėme į vieną tašką suvesti patogumą, estetiką, o kartu – atskleisti skonines salotų savybes. Lietuviškai „Fresh Post“ verčiamas kaip šviežias paštas. Atitinkamą žinutę simbolizuoja ir salotų pakuotės dizainas. Tai tarsi patogus neštis siuntinys, kuris išsiskleidžia ir pavirsta lėkštę primenančiu pagrindu vos atkėlus viršutinę jo dalį“, – pasakoja I. Tribuišienė.
Sukūrus norimą pakuotės vaizdą bei funkcionalumą, „Fresh Post“ komanda iškėlė sau tikslą išgauti aukščiausius pasaulinius tvarumo standartus atitinkantį rezultatą.
„Labai dažnai dokumentuose kaip perdirbamą medžiagą pakuotėms įsigyjančios įmonės net nežino, jog praktikoje dėl tam tikrų techninių procesų perdirbėjams to padaryti nepavyksta. Dėl šios priežasties prieš kelerius metus pradėjome aktyviai ieškoti medžiagos, kuri labiausiai tiktų iš tvarumo ir funkcionalumo pusės.
Procesas užtruko ilgai, tačiau mums labai pasisekė, kad radome medžiagą, kuri prieš atkeliaudama pas mus jau yra perdirbta iš savęs. Tad šiandien švarioji pakuotės dalis yra perdirbta ir perdirbama, o nešvarioji jau labai greitai galės būti ir kompostuojama“, – sako „Fresh Post“ vadovė.
Visas pakuotės kelias klientams yra atskleidžiamas kiekviename „Fresh Post“ salotų bare bei internetinėje svetainėje. Siekiant lankytojus edukuoti tvarumo temomis, greta pakuotės kelio jie gali atrasti ir kasdieninius rūšiavimo patarimus.
Apsilankyti ir papietauti „Fresh Post“ salotų baruose galima Vilniuje, adresu Gynėjų g. 14, verslo centras „Vilniaus vartai“, arba Lvovo g. 25, verslo centras „3 Burės“, ir Kaune, adresu Karaliaus Mindaugo pr. 38, verslo centras „Magnum“. Taip pat salotas, žaliuosius kokteilius bei pusryčiu meniu patiekalus galima užsisakyti ir į namus ar biurą per „Wolt“ programėlę.
Norint užmegzti ilgalaikį bendradarbiavimą su „Fresh Post“ tereikia susisiekti su salotų barų tinklo komanda – el. paštu [email protected] arba internetinėje svetainėje https://freshpost.lt/.