Elektriniai paspirtukai gatvėse – ne didžiausia problema, tvirtina policijos pareigūnai. Visgi išpopuliarėjus šiai, Lietuvos gatvėse ganėtinai naujai, transporto priemonei, teisėtvarkos sargai nusprendė atkreipti dėmesį į elektrinių paspirtukų vairuotojų daromus nusižengimus.
Vytautas Grašys, Lietuvos kelių policijos tarnybos (LKPT) viršininkas, DELFI patvirtino, kad policija planuoja imtis priemonių ir stebėti, kaip važiuoja paspirtukininkai, bei fiksuoti šių transporto priemonių vairuotojų daromus nusižengimus.
„Turėsime imtis papildomų kontrolės priemonių ir tikrinsime ne tik blaivumą, bet ir kaip naudojasi paspirtukais. Šiam laikotarpiui tai yra jau tam tikra problema“, – kalbėjo V. Grašys.
Anot jo, netinkamas paspirtukininkų elgesys ne visada yra nulemtas apsvaigimo, neretai netinkamai elgiamasi iš chuliganiškų paskatų.
„Pasižiūrėkite, kas darosi Vilniuje su nuomojamais paspirtukais. Atrodo, kad žmonės, kai jie važiuoja paspirtuku, nerūpi jų nei sveikata, nei gyvybė – nepaiso taisyklių, nesidairo aplink, važiuoja nemažu greičiu šaligatviais. Būna susidūrimų su pėsčiaisiais. Aišku, policija tuos įvykius, kai nukenčia žmonės, fiksuoja kaip eismo įvykius, bet kiek žinau, pakankamai dažnai paspirtukų vairuotojai patys susižaloja ir kreipiasi į medikus, o tai nėra traktuojama kaip eismo įvykis“, – kalbėjo LKPT viršininkas.
Kelių policijos statistika rodo, kad nuo šių metų pradžios iki birželio 21-osios elektrinių paspirtukų (motorinių dviračių) vairuotojai dalyvavo 18-oje eismo įvykių, kurių metu buvo sužeista 18 žmonių. Iš jų – 16 paspirtukų vairuotojų, viena pėsčioji, vienas dviračio vairuotojas.
Mažiausiai 6 atvejais dėl eismo įvykių galimai kalti buvo paspirtukų vairuotojai. Palyginti su dviračių vairuotojais, per tą patį laikotarpį įvyko 130 eismo įvykių, kuriuose dalyvavo dviračių vairuotojai. Jų metu 129 žmonės sužeisti, 4 dviračių vairuotojai žuvo.
Daugiau naujienų skaitykite čia.