Liepos 12 dieną Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, pakeitė pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „TransUnion“. Pavadinimo ir prekės ženklo keitimas vyksta po praėjusį mėnesį pasibaigusio įsigijimo sandorio, kada „Callcredit“ nusipirko viena didžiausių pasaulyje kredito rizikos vertinimo ir informacinių sprendimų įmonė „TransUnion“.
Prekės ženklą ir pavadinimą nuspręsta keisti etapais, siekiant jį įvesti nuosekliai ir palaipsniui. Pradinėje prekės ženklo keitimo stadijoje įmonė vadinsis „TransUnion, buvęs Callcredit“ (angl. „TransUnion, formerly Callcredit“). Vėliau šiemet šis pavadinimas bus pakeistas į „TransUnion“. Integracija į vieną prekės ženklą yra bendros strategijos dalis, kuria siekiama susivienijusias įmones įtvirtinti kaip pirmaujančias tarptautinėje rinkoje vartotojų duomenų analizės ir technologinių sprendimų bendroves.
David Neenan, „TransUnion“ generalinio direktoriaus pavaduotojas tarptautiniams klausimams, pristatydamas prekės ženklą pridūrė: „Callcredit“ prijungimas prie „TransUnion“ leis mums padidinti savo konkurencinį pranašumą ir suteiks daugiau galimybių teikiant paslaugas ir ekspertines žinias klientams ir vartotojams tiek Jungtinėje Karalystėje, tiek kitose pasaulio rinkose“.
„Įmonių sujungimo procesas dar tik prasidėjo, tačiau jau dabar galime pasakyti, kad „Callcredit“ ir „TransUnion“ verslo ir bendradarbiavimo su klientais modelis, vertybės ir tikslai sutampa. „TransUnion“ vertina „Callcredit“ talentus, turinčius patirties ir ekspertizės, reikalingos tolimesniam kompanijos augimui. Praėjusių metų pabaigoje pasirašėme sutartį dėl papildomų patalpų Kaune. Toliau tęsiame jau bendros „TransUnion“ įmonės darbuotojų įdarbinimą“, – teigė Marija Vaičiulytė-Balčė, „TransUnion, buvęs Callcredit“ personalo vadovė.
Keičiantis pavadinimą „TransUnion, buvęs „Callcredit“ padalinys Kaune yra atsakingas programinės įrangos ir duomenų bazių kūrimą, testavimą, projektų valdymą, IT palaikymą, asmenų identifikavimo ir sukčiavimo prevencijos, duomenų analizės, elektroninės rinkodaros paslaugas bei klientų aptarnavimą.
Galutinis įmonių integracijos procesas, planuojama, bus baigtas šių metų pabaigoje.