Prekybos centre „Mega“ su dovanų čekiu norėjęs apsipirkti kaunietis liko nusivylęs

„Lieku kaltas, kad ėjau pirkti, pardavėjos kaltos, kad nemokėjo panaudoti (dovanų, red.) čekio, nors tikroji kaltė yra „Megos“ ir jų darbuotojų“, – taip situaciją, į kurią buvo patekęs, apibūdina vienas portalo „Kas vyksta Kaune“ skaitytojų. Vyras prieš šventes dovanų gavo prekybos ir laisvalaikio centro „Mega“ čekį, tačiau paaiškėjo, jog čekis jau buvo panaudotas.

„Praėjusių 2016-ųjų pabaigoje, prieš šventes, gavau dovanų PLC „Mega““ čekį. Praėjus šventėms, nusprendžiau užsukti į minėtąjį centrą ir pasinaudoti šiuo čekiu (kaip žinote, čekis turi 3 mėnesių galiojimo terminą)“, – pasakojo kaunietis. Pasirinktoje parduotuvėje jis bandė atsiskaityti už norimas prekes ir sulaukė akibrokšto – parduotuvės darbuotoja čekį grąžino ir pasakė, jog jo galiojimas yra jau pasibaigęs.

„Apsilankęs vienoje avalynės parduotuvėje išsirinkau man patinkančius batus ir, bandant atsiskaityti už pirkinius, pateikiau čekį. Ir štai viskas prasidėjo: nuskaičiusi jį parduotuvės darbuotoja informavo mane, kad čekis jau yra negaliojantis (nors galiojimo data ant jo buvo 2016-12-08 – 2017-03-08) ir pasiūlė kreiptis į informaciją“, – tęsė vyras.

Tuo tarpu prekybos ir laisvalaikio centro informacijoje dirbantis asmuo kaunietį informavo, jog jo turimas dovanų čekis – jau panaudotas čia veikiančiame knygyne. Tiesa, kodėl tuomet dovanų čekis yra pas jį, o ne pas minėto knygyno darbuotojus, kauniečiui atsakymo gauti nepavyko. „Šios informacijos nepavyko sužinoti, nes aš per vėlai (tai yra, 18:20 val.) atvykau į prekybos centrą, o atsakingas darbuotojas, kuris turi „priėjimą“ prie šios konfidencialios informacijos, dirba iki 17:00 val.“

Išgirdus tokias naujienas, vyriškiui buvo pasiūlyta dar kartą nueiti į avalynės parduotuvę ir paprašyti nuskaityti dovanų čekį – esą parduotuvėje dirbančios pardavėjos galėjo nemokėti tinkamai nuskaityti čekio. „Tačiau parduotuvėje net kelios darbuotojos bandė įrodyti, jog čekis yra negaliojantis“, – savo istoriją tęsė kaunietis.

Tądien taip ir nepavykus išsiaiškinti, kodėl negali pasinaudoti savo turimu dovanų čekiu ir kaip situaciją būtų galima sutvarkyti, vyras užpildė skundą ir nekantriai laukė atsakymo iš PLC „Mega“ marketingo skyriaus.

„Tą dieną likau be pirkinių, užpildžiau skundą, kurį turėjo perduoti marketingo skyriui. Kaip suprantu PLC „Mega“ tikrai turi problemų su savo sistemomis, nes per kelias dienas nesugebėjo į mano skundą atsakyti“, – stebėjosi vyras. Tačiau nesulaukus atsakymo jis rankų nenuleido – pats paskambino į „Megą“ ir išsiaiškino, jog turėjo jau būti informuotas, jog jo čekis panaudotas „Vagos“ knygyne.

Nors kaunietis portalui „Kas vyksta Kaune” tvirtino, jog nesulaukė net įmonės darbuotojų atsiprašymo, mat kaltė „suversta” pardavėjoms ir jam pačiam, įmonės atstovė Giedrė Šakėnienė tvirtino, jog tokia problema prekybos ir laisvalaikio centre iškilo pirmą kartą ir daugiau turėtų nepasikartoti, mat įvyko vienkartiniai techniniai nesklandumai. Ji taip pat pridūrė, kad problema buvo išspręsta vos per keletą dienų. „Per dvi dienas šis atvejis buvo ištirtas ir klientui jo nurodytu adresu buvo pristatytas naujas dovanų čekis“, – teigė ji.

Jei ir jūs norite pranešti savo užfiksuotą informaciją ar pasidalinti turima informacija iš Kauno, rašykite specialios funkcijos „Pranešk naujieną“ pagalba arba per Feisbuko puslapio privačias žinutes.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA