Ligoninė yra vieta, kurioje kiekvienas tikisi sulaukti nepriekaištingo rūpesčio ir dėmesio iš gydytojų. Tiesa, ne visuomet taip nutinka – kartais besigydantys pacientai turi dėl to dėmesio dar ir pakovoti.
Į portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi vyras, teigęs, jog labai artimas jam žmogus šiuo metu gydosi Lietuvos sveikatos mokslų universiteto ligoninės Kauno klinikų gastroenterologijos (virškinamojo trakto ligų) klinikoje ir yra labai nusivylęs čia dirbančių gydytojų darbu. „Žmonės gulasi į ligoninę tikėdamiesi medikų pagalbos, o vietoj pagalbos yra ignoruojami“, – teigė kaunietis.
Gydytojas pasirodė po 6 valandų
Pasak vyro, didžiausios problemos prasideda vos prireikus laiku išgerti vaistus. „Medicinos sesutės yra pagyvenusios moterys, pamiršta pacientą, užmiršta, ar buvo duoti vaistai, ar ne“,- pasakojo kaunietis pridūręs, jog nors klinikoje dirba virš 20 specialistų, norint susirasti gydytoją taip pat kyla sunkumų.
„Rezidentai palikti likimo valiai, daktarų nesimato aplinkui. Daroma vizitacija pas pacientus tik vieną kartą savaitėje ir tai per ją ligoniui yra nesuteikiama pilna informacija apie jo būklę“, – pasakojo jis. „Prisišaukti daktarų praktiškai neįmanoma… Mano artimam žmogui buvo labai prastai, išsikvietus sesutę ir paprašė, kad būtų pakviestas gydytojas. Sesutės atsakymas buvo „pažiūrėsiu, ką galiu padaryti“, o tada ji apsisuko ir nuėjo. Po kiek laiko pasidarė dar blogiau, išsikvietė sesutę dar kartą ir vėl pareikalavo, kad iškviestų gydytoją. Galų gale gydytojas pasirodė tik po 6 valandų. Ar tai normalu?“, – svarstė kaunietis.
Tačiau vienas labiausiai vyrą šokiravusių dalykų buvo tai, jog pacientų palatų higiena taip pat nėra atidžiai rūpinamasi. „Mano artimasis guli keturių vietų palatoje. Viena senolė naktį prisišlapino į lovą ir jos patalynė nebuvo pakeista 1,5 paros. Moterys neapsikentusios kvapo pradėjo prašyti pas slaugutes, kad pakeistų patalynę, bet į jų prašymus nebuvo reaguojama…“ – portalui „Kas vyksta Kaune“ pasakojo vyras.
Vedėja – dingusi
Į redakciją keipęsis vyras teigia, jog nesėdėjo rankų sudėjęs ir bandė kreiptis į skyriaus vadovę Vitaliją Petrenkienę, kad ji paaiškintų, kodėl taip yra, bet susisiekti nepavyko. „Toks vaizdas, kad ji slapstosi nuo žmonių. Bandžiau eiti pas ją ir aiškintis, kodėl taip vyksta, bet, deja, man buvo pasakyta, kad ji dabar yra užsiėmusi. Aš jos „nepagaunu“ jau savaitę. Pamato koridoriuje iš tolo, apsisuka ir nužingsniuoja į priešingą pusę…“ – apie nepavykusius bandymus rugpjūčio paskutinę savaitę susisiekti su skyriaus vedėja pasakojo kaunietis.
Tuo tarpu nuo rugsėjo pradžios laikinai Kauno klinikų Gastroenterologijos skyriui vadovaujanti gydytoja Margarita Varžaitienė teigia, jog skundų dėl netinkamo medicinos darbuotojų elgesio pasitaiko itin retai, todėl bet kokios pastabos priverčia pasitempti. Jos nuomone, kauniečio išsakyti nusiskundimai galėjo atsirasti dėl skyriaus pacientų ligų pobūdžio.
„Kadangi daugiau nei 40 procentų į skyrių guldomų pacientų patenka skubos tvarka, slaugos paslaugos pirmiausiai teikiamos sunkiems pacientams“, – teigė M. Varžaitienė. Ji tikino, jog su drauge dirbančiais medikais daro viską, ką gali, kad paslaugos būtų nepriekaištingos.
„Nuoširdžiai atsiprašome pacientų ir jų artimųjų, kurie pastebėjo nesklandumų Gastroenterologijos skyriaus slaugos darbe“, – sakė gydytoja. „Galime užtikrinti, kad su skyriaus darbuotojais darome viską, jog medicinos darbuotojų teikiamos paslaugos būtų nepriekaištingos“, – tvirtino ji ir kitų kauniečio nusiskundimų nebekomentavo.
Jei ir jūs norite pasidalinti savo užfiksuotais vaizdais ar perduoti informaciją apie įvykius Kaune, rašykite specialios funkcijos „Pranešk naujieną“ pagalba.