„ENEOS 1000 km“ lenktynių išvakarėse Simas Juodviršis įgavo naujos patirties. Pasaulio ir Europos kartingų čempionas sudaužė pirmąjį savo žiedinių lenktynių automobilį. Per būsimą jauno ir talentingo sportininko karjerą tokių dar bus ne vienas ir ne du, bet šis tikriausiai įsimins ilgam.
[galerija kiek=”25″]
Komanda per naktį prikėlė automobilį iš mirusių, bet iki galo niekas nėra tikras ar automobilis laikys visas lenktynes.
„Važiuosime ir žiūrėsime. Po dešimties ratų paaiškės ar visi agregatai sveiki“, – sakė S. Juodviršis.
Iki galo neaišku ar dėl žmogiškos klaidos, ar dėl variklio gedimo, penktadienį S. Juodviršis trasoje padarė sukinį ir jo vairuojamas „BMW M4 Silhuette“ rėžėsi į atitvarus. Buvo pažeistas tiek priekis, tiek galas. Lūžo variklio radiatorius, anglies pluošto kėbulas, bamperiai, galinis sparnas.
„Panašu, kad tai buvo mano klaida, bet svarbiausia, kad aš gyvas ir sveikas. Labai norėjau pirmos vietos. Džiaugiuosi, kad turiu supratingą komandą ir jie mane palaiko. Dabar visi būsime kur kas atsargesni“, – sakė S. Juodviršis.
Iki avarijos S. Juodviršis buvo pademonstravęs penktą geriausią rezultatą kvalifikacijos finale. Iš penktosios vietos lenktynininkai ir startuos.
Vos prieš kelias akimirkas beveik toje pačioje vietoje rėžėsi ir kitas „Jr Motorsport“ inžinierių iš Nyderlandų sukurtas M4.
„Komanda tikriausiai pretenduoja į rekordą. Nepamenu, kad kas nors būtų sukūlęs abi savo mašinas per kvalifikaciją. O ir vairuotojai nebuvo kokie nors iš gatvės“, – gerokai nuslūgus emocijoms spėjo kitas „Hoptrans – Club Port by Jr Motorsport“ pilotas Dainius Matijošaitis.
Automobilis atrodė klaikiai, bet mechanikai rankų nenuleido ir bolidą suremontavo kanibališkais metodais. Dėl pažeistų saugos lankų teisėjai uždraudė dalyvauti varžybose pirmajam M4, tad D. Matijošaičio, S. Juodviršio ir Andriaus Jasioniausko automobilis gavo krūvą atsarginių dalių.
Beveik visų jų ir užteko, tik priekinių žibintų A. Jasioniauskas leidosi ieškoti į Klaipėdą, nes mechanikai atsarginių neturėjo, o iš bičiulių pasiskolinto standartinio M4 automobilio netiko.
„Pasiduoda tik silpni. Mes tokie nesame“, – prieš prasidedant automobilio atkūrimui sakė D. Matijošaitis.
Mechanikai patikino, kad bolidą atstatys, pasiūlė vairuotojams keliauti namo ir išsimiegoti, bet D. Matijošaitis solidarizavosi su jais ir iki išnaktų praleido prie automobilio.
„Čia gal toks sąžinės dalykas. Jie už mane išmano tikrai daugiau, bet yra ir kur aš galiu padėti. Vieną ar kitą smulkų darbelį padarau ir taip šiek tiek sutaupau jiems laiko. Iš tikro tai nebūčiau galėjęs užmigti, jei nebūčiau išgirdęs užsikuriančio variklio garso“, – sakė D. Matijošaitis.
Ilsėtis jis išvyko pusę 4 ryto, mechanikams baigiant paskutiniuosius darbus – prie rėmo tvirtinant galinę kėbulo dalį ir galinį sparną.
Žiūrovai iki šiol gyrė komandos automobilio išvaizdą. Parinktos spalvos, skoningai išdėstyti logotipai dvelkė „Formulės 1“ dvasia. Šiandien ne vienas gali suraukti nosį. Prieš tai juodu buvęs automobilis tapo dryžuotu. Jam atiteko baltas priekis ir galas. Bet anglies pluoštas yra anglies pluoštas ir dizainas rezultatui neturėtų maišyti.