Dvidešimtasis „Kino pavasaris“, vyksiantis Kaune kovo 20–balandžio 2 dienomis, bendradarbiaudamas su „Kauno kino studija“ kviečia Kauno studentus nemokamai išvysti visus festivalio filmus. Šios edukacinės festivalio iniciatyvos metu bus atrinkta 10 Kauno studentų, kurie domisi kinu bei nori gilintis į šią meno sritį, susipažinti su kino kūrėjais, industrijos atstovais, kino renginių organizavimo užkulisiais.
„Kviečiu visus Kauno aukštųjų mokyklų studentus aktyviai pildyti anketą. Esu įsitikinęs, kad kinas, o ypač tas, kuris bus rodomas festivalio metu, yra tobula edukacinė priemonė, kartais daug efektyvesnė nei tradicinėspaskaitos“, – sakė „Kauno kino studijos“ direktorius Aurelijus Silkinis.
Konkurse norintys dalyvauti studentai iki vasario 23 d. turi užpildyti „Kino pavasario“ svetainėje esančią anketą.
„Studentų motyvacija būna įvairialypė – nuo filmų recenzijų rašymo iki kino projektų kūrimo. Anketose atkreipsime dėmesį į tai, kaip dalyvavimas festivalyje galėtų praturtinti studijas ir pasitarnauti studijuojamiems dalykams. Nemažiau svarbūs ir kanalai, kuriais konkurso laimėtojai žada dalintis savo mintimis apie festivalį, ir jo renginius“, – atskleidė „Kino pavasario“ lietuviškų filmų programos sudarytoja Justė Zavišaitė.
Taip pat „Kauno kino studija“ geriausiems Laikinosios sostinės studentams suteiks galimybę nemokamai patekti į didžiausią kino industrijos konferenciją regione „Meeting Point – Vilnius“. Keturiasdešimt Kauno studentų ir dėstytojų galės iš arčiau susipažinti su kino užkulisiais.
Šiais metais „Meeting Point – Vilnius“ paskaitų metu bus aptariami sėkmingų filmų verslo modeliai. Specialiai Lietuvos kino prodiuseriams ir kitiems industrijos dalyviams bus skirta pirmoji konferencijos diena „Zero Day“. O antrąją dieną savo patirtimi dalinsis kino rinkodaros specialistai iš Danijos „The Einstein Couple“, kurie pristatys savo pernykštį darbą su skandalinguoju Larso von Triero filmu „Nimfomanė“. Konferencijos dalyviai kartu su verslo, reklamos agentūrų atstovais taip pat dalyvaus diskusijoje apie investicijų pritraukimą į kino projektus, aptars alternatyvius lėšų surinkimo būdus bei susipažins su netradiciniais prezentacijų metodais.