Aviakompanija „Ryanair“ švenčia 30-ies metų jubiliejų, tad vadovai lanko visus oro uostus, kuriuose yra šios kompanijos bazės. Trečiadienio rytą „Ryanair“ delegacija aplankė ir Kauną. Susitikimo metu pristatytas 2015-ųjų metų skrydžių tvarkaraštis iš Kauno oro uosto. Pristatoma ir nauja skrydžių kryptis.
Šiuo metu „Ryanair“ kompanija Kaune turi du lėktuvus. Keleiviai iš Kauno oro uosto šiais metais galės rinktis iš 17 kelionių krypčių. Dabar visiems klientams yra priskirtos vietos lėktuve ir siūlomi du rankinio bagažo vienetai, mažesnės kainos, šeimų ir verslo keleivių paslaugos, naujas lietuviškas tinklalapis.
„Mūsų sėkmė mažos kainos. Jos visada tokios ir išliks. Be to, investuojame į Lietuvą, tad Kaunas gali tapti pagrindiniu techniniu centru regione“, – tikino „Ryanair“ komercijos direktorius David O‘Brien.
Naująjį sezoną aviakompanija pradeda ir su staigmena. 2015-aisiais du kartus per savaitę lėktuvas skris nauja kryptimi – į Šanoną. Taip pat bendrovė pasiūlys daugiau skrydžių į Oslą bei Alikantę. „Ryanair“ planuoja skraidinti apie 680 tūkst. keleivių, kurie padės išlaikyti daugiau nei 680 darbo vietų Kauno oro uoste.
Šiuo metu keleiviai iš Kauno pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ lėktuvais gali pasiekti 17 Europos oro uostų. Skrydžiai vykdomi į Airijos Dublino ir Šanono oro uostus. Į Angliją iš laikinosios sotinės galima pasiekti net penkis oro uostus, tai: Birmingemas, Bristolis bei Londone esantys trys oro uostai. Taip pat yra po du maršrutus į Graikiją, Ispaniją, Italija bei po vieną skrydžių maršrutą į Kiprą, Maltą, Norvegiją, Škotiją bei Vokietiją.
Aviakompanijos vadovai tikina, jog ir toliau plėsis, tad Kaunas galės varžytis su kitais Europos šalių oro uostais. „Per dešimt metų ketiname Lietuvoje padvigubinti maršrutų skaičių, nes tai patogi vieta pasiekti įvairias pasaulio šalis“, – kalbėjo D. O‘Brien.
Šiuo metu yra viena galima kliūtis, dėl ko „Ryanair“ galėtų sumažinti investicijas Lietuvoje. Kitais metais baigiasi šios aviakompanijos ir Lietuvos oro uostų sutartis, tad jei bus padidinti mokesčiai, tikėtina, jog vadovai labiau investuos į Latvijos oro uostus, o ne į Kauną ir padarys Lietuvą mažiau konkurencinga kitų šalių atžvilgiu.