SEO specialistai kasdien susiduria su dilema: kaip pasiekti geriausius rezultatus nuolat kintančioje konkurencinėje ir techninėje aplinkoje? Kokius naujus metodus išbandyti, kad svetainės matomumas paieškos sistemose „šokteltų“ į viršų? Kaip suderinti ilgalaikes strategijas su greitai atsiperkančiais sprendimais, kai algoritmai nuolat keičiasi? „Paprastų atsakymų į šiuos klausimus nėra: didelę įtaką daro sukauptų žinių bagažas, patirtis, drąsa eksperimentuoti ir, žinoma, kitų profesionalų įžvalgos“, – sako jau antrosios SEO konferencijos SEOCON 2025 organizatoriai.
2025 m. kovo 13 d. Kaune, KTU konferencijų pastate (Gedimino g. 50) vyksiantis renginys jau antrąjį kartą pakvies SEO specialistus pasisemti naujų žinių ir užmegzti naudingų pažinčių.
Kodėl Lietuvos specialistams reikia SEO konferencijos?
SEO – tai ne tik techninis procesas, bet ir nuolatinių sprendimų, strategijų bei įkvėpimo paieška. Ramūnas Brūzgys, buvęs UAB „Gera dovana“ skaitmeninės rinkodaros vadovas, būsimas SEOCON 2025 pranešėjas ir diskusijos moderatorius pabrėžia, kad Lietuvoje SEO lygis išties labai aukštas: „Daug įmonių, tokių kaip „Tesonet“ ir kitos, daro didelius proveržius SEO srityje“, – komentuoja jis.
Visgi, pasak R. Brūzgio, poreikis susiburti tikrai yra: „Pirmiausia dėl to, kad gautum įkvėpimo. Antra, kad suprastum, ką gali daryti kitaip arba pasitvirtintum, kad tai, ką darai, yra teisinga. Konferencija – puiki vieta pasisemti naujų idėjų, apgalvoti, kokius procesus gali išbandyti.
Jam antrina ir SEO ekspertas, portalo „We Love Lithuania“ įkūrėjas Simonas Rudaminas: „SEO lygis Lietuvoje yra labai aukštas – konkurencingas viso pasaulio mastu. Daugelis lietuvių „šluosto nosis“ netgi ekspertams iš UK ar JAV. Vis dėlto, labai svarbu dalintis patirtimi. SEO konferencija – viena tų vietų, kur atvyksta geriausi specialistai ir dalinasi savo įžvalgomis“, – teigia jis.
SEOCON organizatorius, SEO ekspertas Simonas Naudžius pritaria kolegų mintimis. Jis teigia, kad SEO konferencija – tai ne tik ta vieta, kurioje galima pasisemti naujų idėjų, bet ir puiki terpė užmegzti vertingas pažintis, burtis į bendraminčių gretas.
„Jau kurį laiką jautėme poreikį, kad Lietuva būtų išgirsta bendraujant su didesniais rinkos žaidėjais, tokiais kaip Google ar visiems žinomais SEO įrankių tiekėjais. Akivaizdu – vienas, tik savo vardu, tu kalbėti negali. Būtina bendruomenė“, – sako S. Naudžius.
Pasak jo, idėja organizuoti SEO konferenciją gimė ne iš karto. Pirmiausia planuota steigti SEO asociaciją: „Subūrėme šešių žmonių branduolį, su kuriais ir ketinome įsteigti asociaciją. Vis dėlto, vėliau dalis susvyravo – likome dviese, o idėją sukurti asociaciją teko padėti į stalčių“. Tiesa, poreikis burtis vis dar buvo. Įkvėptas kitų konferencijų, kuriose tuomet teko dalyvauti, S. Naudžius, drauge su komanda, nusprendė pabandyti suorganizuoti renginį – SEOCON 2024.
„Iš pradžių galvojome, kad tai bus biudžetinis renginys. Vis dėlto, galiausiai atsirado rėmėjai, dalyviai aktyviai pirko bilietus – kartelė pakilo. Džiaugiamės, kad konferencija buvo išties labai profesionali. Joje dalyvavo 100 žmonių gyvai ir 30 nuotoliu. Atsiliepimai buvo teigiami. Žmonės juokavo, kad dar niekada nebuvo girdėję tiek daug formalių ir neformalių diskusijų apie raktinių žodžių analizę“, – šypteli S. Naudžius.
Konferencija SEOCON 2025: ko tikėtis ir kodėl verta sudalyvauti?
Antroji SEO konferencija vyks 2025 m. kovo 13 d. Kaune, KTU konferencijų pastate (Gedimino g. 50). Pasak organizatorių, ji orientuota į profesionalus: laukiami SEO specialistai, programuotojai, tekstų ir vizualaus turinio kūrėjai, el. parduotuvių administratoriai, marketingo specialistai, laisvai samdomi darbuotojai, vadovai ir verslininkai. Kitaip tariant, visi, kurie atsakingi už skaitmeninį marketingą, potencialių klientų srauto didinimą ir pardavimus. Siekiant jaukumo, gyvai dalyvaujančiųjų skaičius bus ribojamas iki 100 (tiesa, prie konferencijos bus galima prisijungti ir nuotoliu).
„Programa jau patvirtinta – temos bus labai įvairios ir tikrai įdomios: nuo techninių ypatumų iki užsienio rinkų pavyzdžių“, – apie būsimą konferenciją sako S. Naudžius.
Pasak jo, šiemet formatas, atsižvelgus į praėjusių metų atsiliepimus, bus šiek tiek patobulintas – kiekvienam pranešimui bus skirtos 30 min, klausimams – 10 min. Kontaktus bus galima megzti pertraukėlių metu: „SEOCON 2025 metu vyks ir kūrybinės dirbtuvės. Workshopą ves interneto rinkodaros konsultantas Vladas Sapranavičius. Jo metu bus analizuojami įvairūs pavyzdžiai. Dalyviai, nagrinėdami realias situacijas, galės pasisemti žinių, kaip stiprinti savo projektus <…> taip pat organizuosime panelinę diskusiją, kurios tema „SEO ateitis“. Vienas iš jos dalyvių – SEO ir elektroninės prekybos strategas, agentūros Šarmavičius. įkūrėjas Simas Šarmavičius“, – teigia S. Naudžius.
Konferencijos organizatorius džiaugiasi, jog SEOCON 2025 pranešimus skaitys tokie profesionalai kaip Vytis Bareika („Degines Chase“ įkūrėjas), Raido Tamar („SEO Partner“ Estijoje įkūrėjas), Rasa Sosnovskytė („Growth Bite“ įkūrėja), Simonas Rudaminas (SEO ekspertas, „We Love Lithuania“ portalo įkūrėjas), Ramūnas Brūzgys (buvęs UAB „Gera dovana“ skaitmeninės rinkodaros vadovas) ir daugelis kitų.
„Mano pranešimo tikslas bus parodyti, kaip su maža komanda ir geru produktu galima laimėti pasaulio rinkoje“, – paklaustas, ko dalyviai gali tikėtis iš jo pranešimo sako R. Brūzgys, buvęs UAB „Gera dovana“ skaitmeninės rinkodaros vadovas. „Pristatysiu tai, kaip tinkamu laiku kalbėti su klientais. Kaip suprasti vartotojų lūkesčius ir juos viršyti <…> Ir kaip visa tai gali padėti laimėti SEO žaidime ir gauti geresnius rezultatus“, – trumpai savo būsimą pranešimą pristato jis.
SEO ekspertas S. Rudaminas neslepia – SEOCON 2025 jis ketina pratęsti praėjusių metų konferencijoje skaitytą pranešimą: „Toliau vystysiu praėjusioje konferencijoje pradėtą temą – discoverio ir organinės paieškos koreliacija. Pasidalinsiu pastarųjų metų naujausiais eksperimentais“, – žada jis.
SEOCON 2025 – tai profesionalams skirtas renginys, kuriame bus galima ne tik plėsti savo žinių bagažą, užduoti klausimus ir analizuoti realias situacijas, bet ir plėsti naudingų pažinčių ratą. Nieko nelaukite, rezervuokite datą jau dabar.
Daugiau informacijos: https://seocon.lt/.