Ketvirtadienį keliuose SEB bankomatuose grynųjų pinigų išsiimti bandęs kaunietis susidūrė su trikdžiais. Aplenkęs tris bankomatus – grynųjų pinigų taip ir negavo. Aiškėja, dėl kokių priežasčių SEB banko klientai gali susidurti su laikinais nesklandumais.
„Kaune neveikia SEB banko bankomatai. Buvau „Megoje“, tada vykau į Raudondvario plentą prie „Audimo“, „Ermitaže“ taip pat neveikia. Bankomatai nepriima banko kortelių, jas išmeta. Daug žmonių eilėse, nesuprantančių, kas vyksta“, – ketvirtadienį apie 10.53 val. naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ pranešė skaitytojas.
Kaip vėliau naujienų portalui komentavo SEB banko atstovė žiniasklaidai Ieva Dauguvietytė-Daskevičienė, bankomatai ketvirtadienį Kaune neveikė arba veikė su trikdžiais dėl keičiamo bankomatų valdymo modelio.
„Apgailestaujame dėl kliento patirtų nepatogumų. Kaip SEB bankas informavo pavasarį, šiais metais yra keičiamas bankomatų valdymo modelis – bankomatų priežiūra ir valdymu palaipsniui ima rūpintis bendrovė „Brink’s“, užsiimanti grynųjų pinigų tvarkymo, vežimo ir mokėjimo sprendimais. Ji palaipsniui tampa atsakinga už SEB bankomatų priežiūrą ir paslaugų teikimą.
Dėl šios priežasties šiuo pereinamuoju laikotarpiu jūsų minimi bankomatai šiandien veikė su pertrūkiais ir dalis klientų, besinaudojusių bankomatais, susidūrė su trikdžiais. Dedame visas pastangas, kad minėti bankomatai kuo greičiau imtų veikti kaip įprastai. Kiti bankomatai Kaune veikė kaip įprasta“, – teigė SEB banko atstovė.
Daugiau šia tema
I. Dauguvietytė-Daskevičienė taip pat atkreipia dėmesį, kad SEB banko klientai, grynindamiesi pinigus debeto kortelėmis, gali tomis pačiomis sąlygomis naudotis bet kurio kito banko, ne tik SEB, bankomatu.
Dėkojame kauniečiams už tai, kad praneša apie aktualius įvykius. Jei ir jūs norite pasidalinti savo informacija ar nuomone apie Kauno aktualijas, rašykite pasinaudoję spec. forma „Pranešti naujieną“ arba per „Facebook“ puslapio privačias žinutes.