Sugedęs automobilis davė idėją Kauno startuoliui – nemokama platforma, ieškantiems automobilių serviso | Kas vyksta Kaune

Sugedęs automobilis davė idėją Kauno startuoliui – nemokama platforma, ieškantiems automobilių serviso

/ Asmeninio archyvo nuotr.

Studijų metu kauniečiams gimusi idėja išaugo į visiems prieinamą platformą, kurioje galima lengvai rasti automobilio servisą. Platformoje galima lengvai pasirinkti autoservisą pagal kainą, lokaciją ir pagal tai, kuo užsiima autoservisas. Norintiems rasti, kur susitvarkyti automobilį, problemų nelieka ir dėl biurokratijos bei ilgų skambučių, nes viską galite padaryti bet kuriuo paros metu, vos kelių mygtukų paspaudimu.

Kauno startuolio MB „Nevažiuoja“ įkūrėjai Rokas Tulaba, Edvinas Vaitmonas ir Aldas Janavičius pasakoja, jog idėja kilo sugedus vieno iš jų automobiliui. Kai kolegos pasidalijo savo bėdomis ieškant tinkamo automobilių serviso, ilgais skambučiais ir sunkiai randamu laisvu laiku automobilio priėmimui, jie nusprendė šį galvos skausmą palengvinti ir kitiems vairuotojams.

„Idėja kilo iš gyvenimiškos situacijos – sugedo automobilis, nelabai žinojau, kur kreiptis. Šiaip ne taip susiradau autoservisą ir susitaisiau automobilį. Po kiek laiko su kolega skundėmės vienas kitam apie automobilių remontą ir išsiaiškinom, kad autoremontui sprendimą abu turėjom daugmaž tokį patį.

Ieškojome autoserviso „Google Maps“, tuomet, suradus kelis kokybiškesnius įvertinimus turinčius autoservisus, ėjome skambinti visiems iš eilės, kol galų gale išsiaiškinome, kad iš jų ne visi gali greitu metu priimti, o ir kainos kiek skiriasi“, – apie sudėtingas autoserviso paieškas pasakojo vienas iš įkūrėjų.

„Savo“ serviso paieškose…

Norint sumažinti paieškų vargus, jaunuoliai pradėjo informaciją apie automobilių servisus rinkti į lentelę, juos rikiuodami pagal kainos, lokacijos ir įvertinimo santykį.

„Turbūt daugelis tiesiog renkasi vieną iš pirmų atsiliepusių autoservisų, tačiau tai nebūtinai būna pats geriausias variantas. Supratome, kad, ko gero, yra daugiau tokių kaip mes – žmonių, neturinčių „savo“ autoserviso, kurie pereina panašią kelionę. Nusprendėme, kad turėtų būti patogesnis būdas automobilio remontui surasti.

Po 8 mėnesių intensyvaus darbo sukūrėme platformą, kuri padeda žmonėms kelių mygtukų paspaudimu patogiai susirasti geriausią autoservisą pagal kainas, autoserviso vietą, specializacijas ir klientų įvertinimus. Esame išsiplėtę į Vilnių, greitu metu savo veiklą vykdysime ir Klaipėdoje bei kituose didžiuosiuose miestuose“, – teigė platformos įkūrėjai.

Nevaziuoja.lt komanda / Asmeninio archyvo nuotr.

Kaip veikia platforma?

„Nevažiuoja“ komanda paaiškino, kaip lengvai rasti vairuotojo poreikius atitinkantį servisą platformoje. Tai užtrunka vos kelias minutes nuo platformos atidarymo.

„Svetainėje nevaziuoja.lt žmogus įveda savo automobilio modelį ir norimas paslaugas. Tuomet paieškos puslapyje pasirenka autoservisą pagal vietą, kainas, įvertinimus ar reikiamą laiką ir spaudžia „Rezervuoti“. Rezervacija įvyksta per 1 minutę, belieka tik svarstyti: ką veikti su visu sutaupytu laiku?

Kartais juokiamės, kad tikroji paslauga, kurią suteikiame yra akimirkos sau ar šeimai, kurias vietoj skambučių į autoservisus gauna žmonės. Jokių registracijų neprašome, siekiame būti paprastas ir naudingas įrankis žmonėms, ieškantiems autoserviso“, – juokauja platformos komanda.

Autoservisų tinklas sparčiai plečiasi

Platformoje nuolat auga prisijungiančių autoservisų skaičius. Prieš savaitę platformoje buvo virš 150 autoservisų, bet Kauno startuolis džiaugiasi, jog skaičiai keičiasi kiekvieną savaitę. Per savaitę prisijungia apie 7-10 naujų autoservisų. Platformoje prisiregistravusių Kauno autoservisų jau virš 70, kurių paslaugomis gali lengvai pasinaudoti vairuotojai.

„Vienas svarbiausių privalumų, ką suteikiame partneriams, yra klientai 1 mygtuko paspaudimu. Kadangi autoservisai prieš prisijungiant į platformą įrašo savo kainas, teikiamas paslaugas, aptarnaujamus automobilius, specializacijas bei laikus kada gali priimti klientus, klientai, kurie registruojasi remontui, matys tik jų paieškos kriterijus atitinkančius autoservisus — taip sutaupome daug laiko tiek autoservisams, tiek vairuotojams.

Žmogus užsiregistruoja, autoservisas gauna pranešimą apie naują registraciją ir laukia kliento. Prieš pora mėnesių skaičiavome, kad gaunant užsakymus internetu autoservisas kliento registraciją priima 9.5 karto greičiau, kadangi sutaupoma daug laiko pokalbiams telefonu ir kitos biurokratijos (formų pildymas, skambinimas dėl mašinos atsiėmimo, sąskaitų išrašymas, t.t.)“, – apie stulbinančiai išaugusį klientų priėmimo efektyvumą kalbėjo „Nevažiuoja“ komanda.

Nevaziuoja.lt komanda / Asmeninio archyvo nuotr.

Visai neseniai prie platformos prisijungė ir 4 didžiausi autoservisų tinklai Lietuvoje – „Melga“, „Megamesta“, „Tanagra“ ir „Bosch“.

Registracija 24/7

Itin patogi funkcija platformoje, jog į norimą automobilių servisą galima užsiregistruoti bet kuriuo paros metu, nes platforma veikia 24/7.

Ši funkcija dažnai aktuali automobilių turėtojams, nes automobilis gali sugesti nebūtinai darbo valandomis, kai automobilių servisas priima skambučius, todėl, prisijungus prie platformos, registraciją atlikti galima net ir 3 valandą ryto.

„Daugiau nei pusė mūsų registracijų į autoservisus įvyksta po darbo valandų. Visi šie klientai dabar turi galimybę registruotis į autoservisą jiems patogiu metu, o autoservisai gauna visą parą veikiančią administraciją“, – džiaugiasi platformos kūrėjai.

Privalumai partneriams

Prie platformos prisijungę automobilių servisai taip pat gauna itin daug naudų. Į šoną padėję popierinius planuoklius, jie gali lengvai administruoti registracijas, klientų istoriją, autoserviso statistiką bei automatiškai išrašyti sąskaitas.

„Supratom, kad galime nušauti du zuikius vienu šūviu ir sukūrėme autoserviso valdymo sistemą – skaitmeninį kalendorių, kuriame galima itin paprastai administruoti visus klientus – tiek vidinius, tiek gaunamus iš mūsų platformos. Visi partneriai gauna modernų, nuolat atnaujinamą autoserviso puslapį mūsų platformoje, kurio dėka ir gauna visas klientų registracijas 24/7.

Žinoma, visiems klientams išsiunčiame automatinius SMS priminimus apie artėjantį vizitą – taip užtikriname, kad klientai nepamirš savo remontų“, – patikino platformos kūrėjai.

„Kaip būdinga stipriam startuoliui – itin sparčiai tobuliname platformą, be perstojo „kepame“ naujas funkcijas (savo ofisą ir vadiname Kepykla), glaudžiai bendraujant tiek su klientais, tiek su autoservisais ir atsižvelgiant į jų poreikius. Tikslas – sukurti patogiausią modernią platformą autoservisams ir klientams“, – džiaugėsi ambicingai nusiteikę platformos sumanytojai.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA