Pirkinių centre „Savas“ įsikūrusios parduotuvės sėkmės kelionė: kodėl tai pavyksta ne visiems? – Kas vyksta Kaune

Pirkinių centre „Savas“ įsikūrusios parduotuvės sėkmės kelionė: kodėl tai pavyksta ne visiems?

Kodėl vieni verslai sugriūva net nepastatyti, o kiti šauna į aukštumas ir džiaugiasi sėkme? Savo patirtimi ir pasiekimais dalijasi UAB „Incito“ įkūrėja bei vadovė, dviejų vaikų mama Gintarė Naumovienė, franšizės pagrindu valdanti „Regatta Great Outdoors“ bei „Triumph“ parduotuves, įsikūrusias didžiuosiuose Lietuvos miestuose.

UAB „Incito“ savo veiklą pradėjo 2016 metais, atidarydama pirmąją parduotuvę Kaune, pirkinių centre „Savas“. Tai buvo ir pirmoji „Regatta Great Outdoors“ parduotuvė visoje Lietuvoje. „Šis mūsų žingsnis pritraukė begalę „Regatta“ prekės ženklo gerbėjų, kurie šiam ženklui ištikimi ir šiandien. Vėliau sekė kitų parduotuvių atidarymas Klaipėdoje bei Šiauliuose“, – pasakojo G. Naumovienė.

Franšizės pagrindu veikianti „Regatta Great Outdoors“ įrodė, kad sėkmės istorijos prasideda tiesiog nuo drąsos imti ir veikti. Vėliau atsiranda atsakomybės jausmas verslą puoselėti ir auginti.

Kodėl tos pačios nišos verslas pavyksta ne visiems?

Šiandien „Regatta Great Outdoors“ prekės ženklas Lietuvoje veikia kelių franšizių pagrindu. Pastaruoju metu stebima, kaip vienos iš jų skelbia savų parduotuvių uždarymus.

„Stebėjome ir savo konkurentų, atveriančių vieną po kitos parduotuves, darbą. Daugelis mūsų pirkėjų mano, kad tai – viena kompanija. Tačiau „Regatta Great Outdoors“ veikia atskirų franšizių pagrindu, kurių vienos yra sėkmingos, o kitos ne“, – paaiškino G. Naumovienė.

„Regatta Great Outdoors“ parduotuvės vadovė Gintarė Naumovienė / Organizatorių nuotr.

Verslo sėkmę ji prilygina vidinių įmonės veiklų padariniams.

„Regatta“ drabužiai – tikrai išskirtiniai savo gera kokybe ir puikia kaina. Turint tokį produktą nesunku užkariauti pirkėjų širdis. Mes savo veiklą laikome labai sėkminga ir džiaugiamės savais pasiekimais. Tai rezultatas, pasiektas teisingų sprendimų, atsidavimo darbui, meilės klientams dėka.

Atidarydami naujas parduotuves, pratęsdami sutartis su didžiausiais prekybos centrais, mes įrodėme savo pasiryžimą ir siekį pasiekti dar didesnį augimą bei sėkmę. Neseniai pratęsėme bendradarbiavimo sutartį su pirkinių centru „Savas“ ir tikimės puikių rezultatų“, – sakė G. Naumovienė.

Iššūkiai sustiprina sėkmę

„Regatta Great Outdoors“ parduotuvės vadovė pripažįsta, kad versle netrūksta sunkių išbandymų. Pavyzdžiui, vienu didžiausiu iššūkiu drabužių parduotuvėms tapo COVID-19 pandemija.

„Pandemija gerokai išgąsdino ir mus. Turėjome nemažai įsipareigojimų tiek prekybos centrams, tiek tiekėjams, tiek savo darbuotojams. Nepaisant baimės ir nerimo, su sudėtingu laikotarpiu susitvarkėme sėkmingai. Manau, kad šio laikotarpio išgyvenimas labai priklausė nuo kompanijų vidinių sprendimų. Kai kurios ir nebeatsitiesė. Į mūsų parduotuves, pasibaigus karantinui, lankytojai grįžo su dideliu entuziazmu, suteikdami mums dar didesnę motyvaciją dirbti“, – džiaugėsi G. Naumovienė.

„Regatta Great Outdoors“ parduotuvė / Organizatorių nuotr.

Ji atkreipė dėmesį, kad susitvarkyti su kylančiais išbandymais padeda ne tik prekių kokybės bei kainos santykis, tačiau labai daug lemia ir parduotuvių darbuotojai.

„Šiandien galime tik pasidžiaugti, kad mums puikiai sekasi. Ypatingai gerai jaučiamės pirkinių centre „Savas“, kur esame užsitarnavę šio centro lankytojų meilę. Čia esančią „Regatta Great Doors“ parduotuvę pamėgo ne tik pastovūs PC „Savas“ lankytojai, tačiau sulaukiame vis daugiau pirkėjų ir iš aplinkinių miestelių bei rajonų. Galbūt ir laikotarpis tam palankus – ruduo, lietaus ir sporto metas. „Regatta“ drabužiai pasižymi išties gera kokybe ir puikia kaina. Todėl keista, kad toje pačioje nišoje esančioms franšizėms sekasi žymiai prasčiau. Labai daug lemia ir turimi darbuotojai, kurie yra pagrindinis parduotuvės veidas. Mūsų kompanijos tikslas – laimingi darbuotojai. Kai laimingas darbuotojas, mylintis savo darbą, tuomet laimingas ir pirkėjas“, – sakė G. Naumovienė.

„Regatta Great Outdoors“ parduotuvė / Organizatorių nuotr.

Svarbiausia tęsti augimą

Glaudžiu bendradarbiavimu su UAB „Incito“ džiaugiasi ir pirkinių centro „Savas“ vadovė Aušra Lapinskienė.

„Galime tik pasidžiaugti ilgu bendradarbiavimu su UAB „Incito“ ir „Regatta Great Outdoors“. Reikia paminėti, kad 2017 metais UAB „Incito“ tinklo plėtra tik sustiprėjo, atidarius „Triumph“ apatinio trikotažo parduotuvę pirkinių centre „Savas“, taip pat franšizės pagrindu. Kompanija tik įrodė, kad sugeba atitikti įvairiausius klientų poreikius ir tęsti savo augimą“, – mintimis dalinosi pirkinių centro „Savas“ vadovė A. Lapinskienė.

Tai kas gi lemia sėkmingą įmonės veiklą? „Darbas, sėkmingi sprendimai, aistra siekti geriausių rezultatų bei drąsa imti ir daryti“, – sako G. Naumovienė, tuo motyvuodama ir kitus, svarstančius savo verslo kūrimą bei plėtrą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA