„Kas vyksta Kaune“ grupėje trečiadienio popietę vairuotojai pasidalino žinia apie naujausius pakeitimus A1 magistralėje Kaunas-Vilnius. Ties Krunos tiltu greitis apribotas iki 70 km/val. ir, remiantis ženklais, kontrolė vykdoma greičio matuokliu.
„Ties Kauno marių tiltu autostradoje matuokliai jau veikia greičiausiai ženklai atidengti jau. 70km/val.“ – trečiadienį, apie 16 val., nuotrauka dalijosi „Kas vyksta Kaune“ grupės narys.
Komentatoriai pastebėjo, kad kelio ženklai ryte dar nebuvo atidengti, o pro tą pačią vietą važiuojant popiet, greitį jau teko sumažinti iki 80 km/val.
„Geriau greitį sumažint ir radarą pastatyt nei tą griūvantį tiltą sutvarkyt… Patepė asfalto truputį ir tiek žinių“, – ironiškai atsiliepė vienas socialinio tinklo naudotojas, pavartojęs kiek stipresnę leksiką nei galime skelbti portale.
Kiti tvirtino, kad automagistralės statusą turinčio kelio, kur šiltuoju laiku galima važiuoti 130 km/val. greičiu, kelių šimtų metrų ilgio atkarpoje neva nesąmonė greitį riboti iki 70 km/val.
„Tuoj pasipils avarijos ir kamščiai nuo Kauno ir nuo Rumšiškių“, – pranašavo internautai, štai ketvirtadienio rytą vienas juokėsi, kad kelyje ties Krunos tiltu jau formuojasi spūstis.
Galimai geriau susipažinusieji su eismo saugumo reikalavimais atkreipė dėmesį, kad prieš tiltą turi būti pastatyti tarpiniai greičio mažėjimo ženklai, esą vienu „žingsniu“ greitis negali kristi daugiau kaip 30 km/val.
„Yra tarpiniai. 100-90-70 berods. Nėra problema prisistabdyt tikrai“, – pastabus vairuotojas patikino, kad greitis palaipsniui ribojamas iš anksto.
Daugiau šia tema
Primename, kad prastos būklės Krunos tiltą ketinama remontuoti kapitališkai, o darbų metu eismas dalinai bus kreipiamas laikinu tiltu. Šį planuojama suprojektuoti iki 2024 m., o parengus laikino tilto projektą, Lietuvos automobilių kelių direkcija ieškos rangovų laikinojo tilto statybai ir esamo rekonstrukcijai.
Dabartinio tilto remontą planuojama pradėti 2024 m.
Kaip anksčiau rašė „Kas vyksta Kaune“, arkinis tiltas greitkelyje Kaunas-Vilnius pastatytas 1966 m., o rekonstrukcijos nematė jau daugiau nei 20 metų. Po tiltu 2021-ųjų rudenį ėję žvejai atkreipė dėmesį, jog atraminės kolonos sutrūkusios, byra, po jomis esantis gruntas praplautas vandens.
Realaus laiko informacija apie eismo sąlygas Kaune skelbiama čia.