Kaune duris atveria pirmasis Lietuvoje specialus „Telia“ verslo klientų aptarnavimo centras. „Prime“ biurų komplekse Savanorių pr. 367 veikiančiame salone smulkaus ir vidutinio verslo (SVV) įmonės gaus greitesnį aptarnavimą, profesionalų konsultavimą ir veiklai svarbiausias paslaugas.
Kaunas yra pirmasis miestas Lietuvoje, kuriame „Telia“ įsteigė tokį SVV aptarnavimo centrą. Jame sutelkta „Telia“ specialistų komanda, kuri specializuojasi būtent verslo poreikių ir paslaugų srityje. Planuojama, kad kasdien čia bus aptarnaujami dešimtys verslininkų – tam yra skirta bendra salono erdvė ir uždari susitikimo kambariai. Šalia centro – patogi automobilių parkavimo erdvė.
„Tikimės, kad mūsų klientai čia pirmiausia sutaupys savo laiką. Specialiai apmokyti mūsų konsultantai yra pasiruošę suteikti kokybiškus patarimus ir padėti rasti sprendimus būtent smulkiam ir vidutiniam verslui – nuo ryšio iki IT sprendimų, nuo įrangos pritaikymo iki saugumo užtikrinimo, nuo mobiliojo parašo iki papildomų verčių darbuotojams“, – sako „Telia“ verslo klientų vadovas Danielius Karpovičius.
Pasak jo, Kaunas nuo seno garsėja ypatingu žmonių verslumu ir aukštos aptarnavimo kokybės reikalavimais, o pandemija padiktavo ir naujus verslo prisitaikymo poreikius.
„Norime SVV įmonėms Kaune pasiūlyti visą spektrą savo paslaugų, nes nesame tik ryšio operatorius. Šiandien technologijos ir IT sprendimai padeda įgauti konkurencinį pranašumą, o kartais net pakeisti verslo modelį taip išsaugant įmonę ir darbo vietas.
Vis daugiau įmonių, besitęsiant nerimui dėl COVID-19, siekia nuodugniau įvertinti technologinį pasiruošimą netikėtoms situacijoms, atnaujinti įrangą ar investuoti į kokybišką ryšį ir šiais klausimais mes norime joms padėti“, – sako „Telia“ verslo klientų aptarnavimo vadovas.
Pandemija paskatino naujoves
Šiuo metu smulkaus ir vidutinio verslo įmonės daugiausia įsigyja mobiliojo ryšio paslaugų, 4G interneto maršrutizatorių, investuoja į didelės greitaveikos šviesolaidinį internetą, įrangą. Vis tik, pasak „Telia“ atstovo, pandemija gerokai pakeitė SVV įmonių dinamiką ir išaugino telekomunikacijų ir informacinių technologijų paslaugų poreikį.
„Po karantino padidėjo susidomėjimas darbo vietų ir informacinių sistemų priežiūra. Vis daugiau įmonių sudaro sąlygas darbuotojams dirbti iš namų, o tam reikia paruošti įmonės vidaus sistemas“, – pastebi D. Karpovič.
Augantį verslo norą investuoti į naujausias technologijas ir sprendimus rodo per devynis šių metų mėnesius daugiau kaip penktadaliu išaugę „Telia“ IT paslaugų pardavimai. Bendrovė skaičiuoja, kad debesų kompiuterijos paslaugų poreikis per metus išaugo 40 proc., atsarginių kopijų sprendimų – 48 proc., darbo vietų priežiūros – daugiau kaip 30 procentų.
Daugiau informacijos galite rasti internetinėje svetainėje.
Išskirtinis dėmesys kokybei ir saugumui
Besikeičiant epidemiologinei situacijai Lietuvoje, naujame salone „Telia“ ypač didelį dėmesį skiria ir saugumo reikalavimams. Visi darbuotojai, aptarnaudami klientus, dėvi apsaugos priemones, o patalpos yra nuolat dezinfekuojamos.
Salone vienu metu galinčių būti klientų skaičius taip pat yra ribojamas, užtikrinamas saugus atstumas. Vizitui taip pat galima užsiregistruoti iš anksto telefonu arba el. paštu.