Siekiant užtikrinti, kad parduotuvėse nesibūriuotų žmonės, prekybos tinklai pasitelks apsaugos darbuotojus, reikalavimus primins informaciniuose stenduose, o kasininkai aptarnaus to vieną pirkėją.
Parduotuvių tinklai nurodo kasose įrengiantys stiklo pertvaras, o ant grindų prie kasų klijuojami lipdukai, žymintys rekomenduojamą saugų atstumą pirkėjams, laukiantiems eilėse.
Sveikatos apsaugos ministerija pirmadienį paskelbė, kad maisto prekių parduotuvės, vaistinės privalo riboti pirkėjų srautus, apsipirkti uždrausta didesnėms nei dviejų žmonių grupėms, tarp pardavėjų privalu išlaikyti ne mažesnį kaip dviejų metrų atstumą.
„Iki“ pranešė, kad parduotuvėse srautus reguliuos apsaugos darbuotojai.
„Įvedus būtinybę reguliuoti pirkėjų srautą, „Iki“ parduotuvių apsaugos darbuotojai su parduotuvės darbuotojų pagalba užtikrins, kad būtų valdomas žmonių, esančių parduotuvėje vienu metu, skaičius, siekiant išvengti grūsčių ir būriavimosi“, – BNS sakė „Iki“ komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.
„Norfa“ teigia, kad jos parduotuvėse kasininkės aptarnauja tik po vieną pirkėją.
„Yra įmonės direktoriaus nurodymas kasininkams pirkėjus aptarnauti po vieną, pirkėjai apie tai informuojami, šalia kasų stovi stendai, kuriuose parašyta, kad parduotuvės skyriuose arba kasose aptarnaujame tik po vieną, jei atvykote drauge, prašome palaukti lauke arba automobilyje“, – BNS sakė „Norfos“ atstovas spaudai Darius Ryliškis.
Anot jo, jei dėl to kils konfliktų, tam yra apsaugos darbuotojai, administracija.
„Maximose“ apsaugos darbuotojai klientų srautus nuo trečiadienio reguliuos pagal parduotuvių plotą – vienas žmogus 20-čiai kv. metrų, o siekiant kad apsipirktų ne daugiau dviejų žmonių grupė, bus skelbiama viešai bei prašoma reaguoti kasininkų.
„Prieš kurį laiką Sveikatos apsaugos ministerija buvo išplatinusi tokio pobūdžio rekomendacinį nurodymą ir mes, jo laikydamiesi, įpareigojome savo parduotuvių vadovus kartu su apsaugos darbuotojais vertinti srautus. Reaguodami į didesnius srautus, jau iki dabar juos reguliuodavome ir dalis žmonių turėdavo palaukti“, – BNS sakė „Maximos“ komunikacijos ir korporacinių reikalų departamento direktorė Ernesta Dapkienė.