Dalis „Tele2“ klientų liko be paslaugų – kaltas gedimas (papildyta)

BNS 2018/10/09 16:16
Asociatyvi / DELFI nuotr.

Dalis mobiliojo ryšio operatorės „Tele2“ klientų negali naudotis paslaugomis, nes viename iš duomenų centrų įvyko gedimas. Artimiausiu metu gedimą ketinama pašalinti, pranešė bendrovė.

„Gedimas yra centrinėje tinklo dalyje: turime du duomenų centrus, kurie aptarnauja skambučius, ir vienas jų dėl techninių gedimų neveikia“, – socialiniame tinkle „Facebook“ pranešė „Tele2“ komunikacijos vadovas Andrius Baranauskas.

Neturintiems ryšio klientams bendrovė rekomenduoja perkrauti telefoną arba bandyti skambinti šiek tiek vėliau.

„Pabandžius skambinti kelis kartus, skambutį aptarnaus tas centras, kuris veikia“, – teigia A. Baranauskas.

Papildyta: Mobiliojo ryšio operatorė „Tele2“ galutinai atstatė antradienį sutrikusį ryšį. Ryšys sutriko, sugedus vienam iš duomenų centrų.

„Šiuo metu metu visi „Tele2“ duomenų centrai veikia jau visu pajėgumu ir klientai paslaugomis gali naudotis kaip įprastai. Operatorius atsiprašo už patirtus nesklandumus“, – pranešė bendrovė.

Pasak „Tele2“, dėl trumpojo elektros jungimo įvyko gedimas centrinėje tinklo dalyje – duomenų centre, per kurį perduodami klientų skambučiai, SMS žinutės ir duomenų sesijos. Klientų srautai buvo nukreipiami į kitą duomenų centrą.

Rekomenduojami video
TOP NAUJIENOS
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
Naujausios žinios
EISMAS
112
LAISVALAIKIS
KULTŪRA
VERSLAS
MOKSLAS IR IT
SPORTAS
POLITIKA