Liepos pradžioje Laisvės alėjoje ir kitose miesto vietose pradėjo rastis žalia spalva žymimi takai, skirti dviračių eismui. Lyginant su anksčiau buvusiais, jų plotis gerokai pakito – nuo 1,70 cm išsiplėtė iki 2,50 cm. Takai tapo patogesni dviratininkų judėjimui dvejomis kryptimis. O visai neseniai šiuose žaliai nužymėtuose plotuose atsirado ir papildoma balta linija, skirianti taką į dvi dalis.
Primename, jog praplatinti dviračių taką ir nužymėti jį žaliai nuspręsta neatsitiktinai. Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras prieš kurį laiką portalui „Kas vyksta Kaune“ sakė, jog taip tikimasi pagerinti dviratininkų eismo sąlygas ir sumažinti riziką piestiesiems patekti į keblią padėtį, kai dėl buvusio siauresnio dviračių teko dviratininkai neretai išlįsdavo už tako ribų. Be to, pasirinkus žalią spalvą galimai juos bus galima lengviau pastebėti tiek pėstiesiems tiek eismo dalyviams keliuose.
Pasak policijos pareigūnų, važiuoti dviračiais Laisvės alėjoje galima ne didesniu kaip 3-7 km/val. greičiu. Išvydęs pėsčiuosius, žmogus, važiuojantis dviračiu, privalo juos praleisti – taip nurodyta Kelių eismo taisyklėse.
Pasikeitimai, palankūs dviratininkams, numatomi ir šviesoforų žibintuose. Kai kuriose miesto vietose keičiamos šviesoforų linzės, kurios bus žymimos pėsčiojo ir dviračio simboliais. Tokia naujovė suteiks galimybę dviratininkams, degant žaliam signalui, važiuoti per perėją dviračiu nuo jo nenulipant, kaip reikalaujama dabar.
Pirmiausia dviratininkams žadama pritaikyti centrinę dalį, o bėgant laikui pakeitimus išplėsti visame mieste.