Paaiškėjo, kad iki gegužės pradžios baigus remontuoti hidroelektrinės tiltą darbininkai imsis tvarkyti Garliavoje esančio 54 m ilgio Ražiškių viaduko. Portalo „Kas vyksta Kaune” skaitytojai spėja, kad tai vėl bus priežastis susidaryti spūstims, nes vėl bus uždarytas eismas Garliavos plentu.
Apie greitai prasidėsiančius darbus pasakoja Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Jis atskleidžia, kad viaduką Kauno rajone per geležinkelį Ražiškių kaime planuojama pradėti remontuoti balandžio mėnesio pabaigoje.
„Kapitalinio remonto metu bus tvarkomos susidėvėjusios tilto sijos, tvirtinami viaduko šlaitai, įrengiama nauja vandens nutekėjimo sistema, nauji laiptai. Rekonstruojant viaduką planuojama sutvarkyti ir praplatinti šalitilčius, įrengiant naujus cinkuotus kelio atitvarus, naują hidroizoliaciją, kelio dangą. Taip pat planuojama įrengti naują apšvietimo tinklą”, – dėstė A. Pakalniškis.
Uždarius viaduką eismo srautai atvykstantys nuo Garliavos pusės bus kreipiami per apylanką Titnago gatve. Vairuotojai atvykstantys nuo miesto pusės galės vykti per atidarytą tiltą per Kauno hidroelektrinę arba važiuoti vadinamuoju Prienų keliu.
Portalas „Kas vyksta Kaune“ primena, kad transporto arterija Petrašiūnai-Garliava dėl vykstančių tiltų remonto darbų pilnai nefunkcionuoja nuo praėjusių metų gegužės. Tuomet pradėta vykdyti tilto per Jiesios upę rekonstrukcija, rugsėjį startavo tilto per Kauno hidroelektrinę remontas, o nuo šių metų gegužės pusei metų bus stabdomas eismas per geležinkelio viaduką šalia ką tik suremontuoto Jiesios tilto, todėl net ir vasaros metu visas tranzitinis transportas bus priverstas vykti per vakarinį Kauno aplinkkelį, kuriuo eismas ypač savaitgaliais, kimšis dėl itin didelių transporto srautų, tad skubantys link pajūrio, vėl susidurs su milžiniškomis eismo spūstimis nuo Muravos sankryžos iki taip vadinamojo Kleboniškio tilto.
Pasirašyta sutartis su bendrove „Kauno tiltai“. Darbų vertė – apie 0,6 mln. eurų. Darbus numatoma atlikti per šešis mėnesius, t.y. iki spalio galo.