Savaitgalį Kaune buvo kuriamos socialinio verslo idėjos: visus pribloškė devynmetis – Kas vyksta Kaune

Savaitgalį Kaune buvo kuriamos socialinio verslo idėjos: visus pribloškė devynmetis

Asmeninio archyvo nuotr.

Visą savaitgalį Kaune vykusiame ir pirmą kartą organizuotame tarptautiniame socialinio verslo ir inovacijų startuolių renginyje „ChangeMakers’ON“ į finalinių pristatymų sceną netikėtai žengė ir savo idėją „Išgirsk mane“ pristatė Simonas Vakaris Savickas, kuriam dar tik devyneri, tačiau kaip teigė jis pats, kartu su mama dažnai galvoja įvairias idėjas, kurias vėliau būtų galima įgyvendinti.

„Kartais suaugusieji nesupranta vaikų ir atvirkščiai, tai nemaža problema. Tuomet kyla konfliktai. Mano siūloma platforma yra sprendimas“, – kalbėjo idėjos sumanytojas ir pateikė pavyzdį: Pvz., tėvai užduoda klausimą: „Ką daryti, kad vaikai ruoštų namų darbus?

„Pats atsakymo į šį klausimą kol kas neturiu, o platforma gal ir atsakys?“, – retoriškai svarstė S.Savickas.

Į programą galėtų registruotis vaikai nuo 2 klasės bei tėvai. Dalyviams susikalbėti padėtų psichologai. Internetinės sistemos esmė – padėti vieni kitus geriau suprasti, užduodant klausimus bei diskutuojant su panašaus amžiaus žmonėmis kaip tavo šeimos narys, apie kurį klausi. Klausiantis tėtis ar mama, užduodami klausimą pažymės, kiek jo vaikui metų, būtent tokio amžiaus vaikui sistema ir nusiųs klausimą.

Dalyvių profiliai bus nuasmeninti – pasirašoma slapyvardžiais, tačiau matysis kiek ir kokių šeimos narių jie turi, kokio amžiaus. Numatoma auditorija – mokiniai bei jų tėvai.

Techninius duomenis tvarkys programuotojas, tinklapio administratorius, projekte dirbs profesionalūs psichologai.

Verslo forma – VšĮ,  visas įmonės pelnas bus skiriamas šeimų laisvalaikiui kartu. Lietuvoje auga 532 tūkst. vaikų, tikimasi pritraukti apie 50 tūkst. vaikų bei 100 tūkst. tėvų. Būtent suaugusiųjų auditorijai bus skirta verslo reklama.

Pajamas jaunasis kūrėjas tikisi gauti iš kelių šaltinių: reklamos, nenukreiptos į vaikus, taip pat 2 proc. tėvų pajamų mokesčio bei paramos iš kt. šaltinių.

Socialinio verslo kūrėjai pirmą kartą savaitgalį leidžia Kaune 27 nuotr.

Geriausių idėjų komandos buvo apdovanotos

Po visą savaitgalį vykusio darbo komandose paaiškėjo ir renginio laimėtojai.

Pagrindinius prizus – trijų mėnesių virtualų inkubavimą – įsteigtą „Bridges for Billions“ gavo „CoolŪkis“, „Food2Food“ ir „Handicraft e -shop“ komandos.

„Happspace“ 6 mėnesių plotą iškovojo komanda „Women for change“. „Transparency International Lietuva“ mokymus laimėjo „Food2Food“ komanda.

Į „ChangeMakers’ON“ stovyklą, vyksiančią vasarą, nemokamą dalyvavimą iškovojo komanda „Nordic“.

“bnt Attorney-law“ įsteigtą prizą – 1.500 eur vertės teisines paslaugas laimėjo taip pat „Food2Food“ komanda. Tarptautinė komanda, kurią sudarė dalyviai iš 6 šalių „CANDLE“ gavo kelionines rankinio bagažo kuprines. „MATOSI“ komanda įvertinta spaustuvės „KOPA“ įstiegtu prizu – spaudos darbais.

„KTU Startup Space“ trijų mėnesių inkubavimo paslauga įsteigta komandai „Play4Work“.

Pirmas blynas – Kaune

Tarptautinis socialinio verslo ir inovacijų startuolių renginys – „ChangeMakers’ON“ Kaune vyko pirmą kartą. Jo tikslas – populiarinti pelningą socialinį verslą Lietuvoje, siekiant paneigti mitą, kad iš tokio verslo negalima daug uždirbti, esą jis labiau savanoriškas, nei komercinis.

Analogų neturinčiame renginyje vyravo pagrindinė tema – kaip išgelbėti pasaulį ar bent paversti jį geresne vieta gyventi. Renginio metu buvo ne tik klausoma sėkmingų pavyzdžių, bet ir tobulinamos savo socialinio verslo idėjos. Dalyviams talkino verslo pasaulio atstovai-ekspertai, mentoriai. Renginyje taip pat dalyvavo užsienio startuolių grupės bei verslo atstovai iš kitų valstybių.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on email
Sponsored Video
Susijusios naujienos
Naujausios žinios
EismAS
112
Laisvalaikis
KULTŪRA
Verslas
Mokslas ir IT
SPORTAS
POLITIKA