Kauniečiai dalinasi istorija, kuri pirmadienį nutiko viename Savanorių prospekte esančiame prekybos centre „Iki”, čia kaip teigia pirkėjas, 15 minučių nesulaukęs pardavėjos, jis ėmėsi apsitarnauti pats.
Portalas „Kas vyksta Kaune” pabrėžia, kad tai yra subjektyvi kauniečio nuomonė.
Viešame video įraše, kuris patalpintas socialiniame tinkle ir sulaukęs per 200 tūkst. peržiūrų užfiksuota, kaip kaunietis, pasakoja, kad 15 minučių nesulaukęs aptarnaujančio personalo prie mėsos skyriaus sveriamų prekių, pats nuėjo už prekystalio ir įsidėjo norimas prekes – du keptus vištų ketvirčius – į maišelį. Video įrašas trunka 1:16 min.
Ragino skambinti ir laukti
Tuomet vyras padėjo prekes ant svarstyklių ir suvedė prekės kodą bei norėjo spausti komandą „Vykdyti”, kad gautų priklijuojamą kainą ant pasvertos prekės pakuotės, tačiau tuo metu sugrįžo darbuotoja ir pradėjo teirautis, ką vyras čia daro: „Ką jūs čia darote? Skambučio nėra?”, – klausė darbuotoja.
Vyras pardavėjai atsakė: „Skambinome, laukiame jau 15 minučių, įsidėjau, suvedžiau kodą, dabar man reikia „Enter” paspausti. Trūksta darbuotojų? Duokite skelbimą, kad jų trūksta.” Vėliau darbuotoja atsiprašė ir palinkėjo pirkėjui gero vakaro.
Po viešai socialiniame tinkle patalpinto video įrašo aktyviai ėmė komentuoti gyventojai, vieni teigė, kad pardavėja čia niekuo dėta, kiti kaltino parduotuvę, esą reikia samdyti daugiau pardavėjų, jei nespėjama aptarnauti visų klientų, dar kiti tiesiog džiaugėsi pirkėjo iniciatyva ir svarstė, kad derėtų įrengti savitarnos kasas visuose skyriuose. Buvo ir besiteiraujančiųjų, kur tuo metu žiūrėjo apsaugos darbuotojai.
Užtarė darbuotoją
Po video komentarą pateikė ir parduotuvės „Iki”, kurioje apsipirko kaunieties, atstovai: „Mūsų darbuotojai visada stengiasi kuo operatyviau aptarnauti pirkėjus. Užfiksuotuose vaizdo įrašuose matome, kad pirkėjas buvo aptarnautas per kelias minutes, o ne per penkiolika, kaip teigiama įraše. Iš kiekvieno pirkėjo tikimės supratingumo ir atsiprašome už patirtus nepatogumus. Gražaus vakaro.”
Kaunietė Viktorija teigė: „Aš suprantu, kad nėra kantrybės, bet prie ko čia ta pardavėja vargšė? Turbūt ir taip dirba už penkis… O dėl ko trūksta darbuotojų? Nes algos mažos. Dirbi už kelis žmones, o gauni? Centus. Na žodžiu, Lietuva, stebuklų šalis.”
Elena papildė: „Liūdesys su tomis parduotuvėmis, amžinai trūksta darbuotojų, nes absurdas dirbti tokiose vietose už centus, pati savo kailiu patyriau, ištvėriau pusantros savaitės. Pakeltų algą, daugiau norinčių gal atsirastų?”, – svarstė mergina.
Siūlo įdiegti savitarną visuose skyriuose
Tarp pasisakiusių žmonių, buvo ir metančių akmenėlį į darbuotojos daržą, tiesą jų buvo mažuma, vienas toks – Simas: „Apsitarnavo žmogus, aš nebūčiau laukęs net 5 minučių. Nuolatos turi būti darbuotojas, kuris aptarnautų klientą.”
Kiti gyventojai siūlė visoje parduotuvėje įdiegti savitarnos kasas: „Tai jie patys save apsitarnavo, savitarna”, – sakė Erikas.
Vaida atviravo irgi laukusi ilgai, tiesa, torto skyriuje ir jai taip pat kilusi mintis apsitarnauti pačiai: „Iki”, Jūs juokaujat? Mes su Vilma šiandien torto laukėme panašiai ir tikrai norėjome pačios taip pat apsitarnauti. Tai gal padarykite ir čia savitarną kaip ir tas kvailas savitarnos kasas”, – siūlė kaunietė.
Pastebėjo, kad eilės būna dažnai
Raimis pastebėjo, kad šio tinklo parduotuvėse dažnai būna eilės: „Gyvenu šalia „Iki”, pastoviai eilės ir laukimas! Kada pradėsite normaliai dirbti? Ir taip visuose „Iki”, – kalbėjo vyras.
Monika: „Tikrai nesistengia kuo operatyviau: apsipirkinėju „Iki” Kaune, Klaipėdoje, Marijampolėje, Vilkaviškyje – visur jų politika vienoda – tik viena dirbanti kasa. Kai pamato, kad eilė iki sandėlio, iškviečia vieną papildomą kasininkę, kuri teigia, kad ją atitraukė nuo kitų darbų. Prie salotų ar paruoštų gaminių tikrai bus greičiau nueiti ir pačiam įsidėti, negu sulaukti pardavėjos. Kai galiu nesirinkti „Iki”, taip ir darau”, – kalbėjo Monika.
Visgi, atėjus į prekybos centrą rekomenduojama laikyti jo taisyklių, o nepatikus aptarnavimui – rinktis kitą prekybos tinklą ar vietą.