Siekiant išvengti skaudžių nelaimių, kuomet gatvėse nukenčia pėstieji, mažiausiai apšviestose pėsčiųjų perėjose šįmet buvo įrengtas papildomas apšvietimas. Per šiuos metus matomumas pagerėjo 9-iose pėsčiųjų perėjose: Baltijos g. 59, Baltijos g. 61, Baltų pr. ties Žemaičių pl. viaduku, Vytauto pr. ir Kęstučio g. sankryžoje, Savanorių pr. ir Uosio g., ties Taikos pr. ir Kovo 11-osios g. žiedine sankryža ir kt.
„Perėjas apšviečia specialūs siaurajuosčiai šviestuvai, pritaikyti apšviesti tokį gatvės ruožą, kiek užima pėsčiųjų perėja. Eismo saugumo komisija priėmė sprendimą, kad toks apšvietimas būtų įrengtas ir perėjoje ties Marijampolės pl. bei Rokų g. sankryža. Kitų metų pradžioje ir ši pėsčiųjų perėja taps šviesesnė”, – teigė Kauno miesto savivaldybės Energetikos skyriaus vedėjas Algirdas Vaitiekūnas.
Kad pėsčiųjų perėjos Kauno gatvėse būtų saugios, imtasi ir kitų priemonių. Mieste įrengta 20 guminių eismo saugumo salelių, 280 didesnio atspindžio kelio ženklų ties ugdymo įstaigomis.14-oje pėsčiųjų perėjų įrengti greičio mažinimo kalneliai bei padidinto šiurkštumo dangos ženklinimas, neapšviestose pėsčiųjų perėjose įrengta 12 saulės energiją naudojančių LED žibintų.